!!zghool!!

27.06.2006., utorak

DINAMO - OMONIA (6:1)

Evo da i ja neš napišem pošto me fakat dugo na blogu nije bilo.Radi faksa sam zapostavil dost tog,pa i blog.Sva sreća da je sezona bila gotova pa sam se mogo u potpunosti posvetit faksu,inače neznam kak bi završilo.No da pređem na temu,a tema je pripremna tekma Dinama i ciparske Omonie.
Tekma se igrala prošli petak s početkom u 18 sati u Mariboru na nekom lijevom "stadionu" železnika.
Iz kvarta nas je išlo četvero,te još jedan lik iz centra.Krenuli smo s autom tek u pet sati radi razno raznih obveza iako smo znali da nećemo stić na prvo,žurili smo doć bar na drugo poluvrijeme.Ponijeli smo sa sobom i tri baklje ne da ih palimo na tekmi,već u slučaju nužde pošto smo mislili da bi moglo bit nekih sranja.U Maribor smo došli u pol 7,te kad smo stigli na stadion bilo je gro murije za jednu pripremnu tekmu.Smjestili smo se na tribine,te je počelo drugo poluvrijeme s drugom momčadi Dinama koja je izgubila to poluvrijeme 1:0.Tad smo i saznali da smo propustili neke incidente radi kojih je i bila rija.Navijanja nije bilo,to poluvrijeme bez veze,te kad je završilo sjeli u auto bez dvojice,jer su oni natrag išli s drugom ekipom koja je još malo ostala gore,dok smo se mi morali vratit iako nam je želja bila brijat malo po Mariboru.Na povratku nije bilo nikakvih incidenata,te smo u Zagrebu bili već oko 21h!
Drugi dan se isto igrala tekma u okolici Maribora protiv nekog lokalnog kluba.Jedan od naših je i drugi dan išo te je bio isto jedan incident u gradu.Eto tolko za sad.Pozdrav




<< Arhiva >>