!!zghool!!

28.12.2005., srijeda

srijeda!!

srijeda,šugavo jutro zato kaj sam se probudio..:(
no dalje je bilo ok!!popodne na blogu i poslje do bađe..kavica zika ovo ono..i..di..u GAME!!
dosle cure sa sela(stenjevec)i ja hangi,viki,bagio,sale,zubo,livajic,marina al bilo je tu i starijih..grubina mama:))svaka čast...najbolja od ženski u biljaru..:))svi su bili..sugavi snijeg vani..ima ga kolko os..za davora i previse..uso s grudom u game..i spicio me u buksu...DIJETE JEDNO...!!
Josipa nece dobit pusu mjesec dana takav je dogovor...!!:))hehe
i jos se nezna dal ce doc na novu u grgu:(kao fol sad sam tužan:))
sljede slike....


moja ulica puna snijega...

moj buraz kaj ovak provede 20 sati na mobu i kompu...

kod naseg bađe...

stiže kava...

viki...istinito al žalosno...

relax......

svijetski biljaristi u gameu..teta gina rules...:))

yea,thats me...

svega ima...

pa busman jebemu mater.....

Josipa i ana....

nema puse mjesec dana...hehehe

<< Arhiva >>