četvrtak, 23.08.2007.

evo sredio ja malo svoj blog stavio jedan super dizajn par slicica i eto ga… ugl neki dan ja stgao kuci tocnije u ponedjeljak ujutro.. bio na hvaru, u makarskoj , splitu i u BiH tocnije u Livnu.. sve u svemu bilo je preeedobro.. pogotovo zadnjih par dana kad sam upoznao par super osoba.. mislim upoznao sam ja i prije par ljudi ali oni nisu super ko ovi… dogodilo mi se mesta pre suuuper (vama necu reci sta) i jedva cekam da opet idem a to ce bit ako Bog da pocetkom 9. mjeseca makar na vikend jedan… eto jos manje dva tjedna pa u skolu…NEEEEE .. ovo ljeto mi je prebrzo proslo… eto ja napiso o svacem pomalo i eto ga post…
pozz swima
a pogotovo
eLeNi kiss

- 10:48 - ReCi NesHta PaMetNo (43) - TrosHi BoJu - -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.