petak, 20.07.2007.

stafeta...

evo da ja napokon napisem tu stafetu
-Moj opis u 5 riječi:
hm...
previse pricam
znatizeljan
lijen
sretan
neznam...
-5 rečenica o meni:
MRZIM SKOLU
navijam za Dinamo
moram sve uvijek znati
obozavam spavat
neznam...
-ISTINA ILI LAŽ?
istina
-MRŽNJA ILI OPROST?
oprost
-SLADOLED ILI KOLAČ?
sladoled...
-MOTOR ILI AUTO?
auto...
-PUTOVANJE ILI UČENJE?
koje pitanje... putovanje
-DISKO ILI KAFIĆ?
kafic...
-NOGOMET ILI KOŠARKA?
nogomet...
-LAPTOP ILI KOMPJUTER?
komp...
-LJUBAV ILI NOVAC?
obodvoje
-ZLATNA RIBICA - TRI ŽELJE:
1. da moja obitelj i prijatelji budu zdravi
2. da imam srece u zivotu
3. jos 10 zlatnih ribica... hehe
-"što te prvo na ljudima privuče?"
ovisi...
-"gdje se vidiš u budućnosti?"
u Hrvatskoj hehe.. kao diplomirani ekonomist.. LooL
-"bez kojih osoba ne bi mogla živjeti?"
bez obitelji i prijatelja

eto moja stafeta i posto su svi vec koji citaju blog imali tu stafetu
prosljedujem ju eni i daci... hehe

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.