petak, 13.07.2007.

......

evo promijenio ja dizajn (vidim svi mjenjaju pa reko i ja cu) sad cu ubrzo ubacit i jos koju slicicu i tako sad bas nest razmisljam i mislim si ja uopce nemam pravu/og frenda/icu mislim imam puno frendova ali ne onog da mu mogu bas sve ispricat i da on to nikom nekaze... danas sam cijeli dan neki u kurcu iako mi je jucer bio rodendan (hvala onima koji su mi cestitali) i bilo je sve pet a danas onak neznam nest cudo se dogada nemam pojma.... znam samo da mi fali jedan super frend ili frendica kojem mogu sve svoje probleme ispricat... eto toliko od mene uzivajte i budite pravi frendovi..
pozz:
pasi thumbup
tinithumbup
matickama wave
eni smijeh
anji mah
josipi mah
milkiju lud
daci wink
i ostalimawavewavewavewave

- 23:54 - ReCi NesHta PaMetNo (94) - TrosHi BoJu - ...... -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.