ponedjeljak, 09.07.2007.

vezovi

hm...evo ja ubacio koju slicicu i sad mi mozete ocijenit blog a u komentarima mozete ostavit sta treba poboljsat.. jucer zavrsili vezovi i nije bilo lose.. prekjucer severina bila a nisam ni mislio ici u na nju tj a njen taj koncert ali me baban zvao oko 12 da dodem i ja naravno dosao i bio do pola 2, pa se nisam mogao dici ujutro ici gledat povorku.. i tako odem ja oko 3 popodne malo prosetat susreo dosta poznatih osoba.. pa sam oko 5 otisao kuci pa u osam opet van i vani se zajebavali po parku na pijacu i tako svi otisli kuci a ostali kico, ceca, mika i ja tako mi se i dalje zajebavali i to se zajebavanje oduzilo da pol 5 ujutro kad sam dosao kuci..eto toliko o mojim vezovima.. pozz wavewavewave
za kraj milki ČESTITAM thumbupthumbup i za kraj jedna pjesma koja mi se svidila

- 12:13 - ReCi NesHta PaMetNo (174) - TrosHi BoJu - vezovi -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.