*Da/Ne
by: xLucijaDizajn [Lucija]|


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

sV€ & Sv@šT@...zubo

Bokić,ja sam...ma sve ćete to saznati čitajući moj blogić.Komajte mi i ja ću vama(to je fer?!).

Ja sam:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

IInsane
VVisionary
OOverwhelming
NNormal
AAmbivalent



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

ICH LIEBE DICH!
4 EVER 'n' EVER...
I WILL ALWAYS LOVE YOU!
4 EVER 'n' EVER...

VOLIM TE!
4 EVER 'n' EVER...

cerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek
_______________________
25 cool načina kako reći ''NE''
drogi...

1."Imaš olovku? Zapiši ovo ... Ne!"
2."Ne, ja sam ionako dovoljno otkvačen(a)!"
3."Reći ću ti polako da možeš razumjeti: Nnnneeee!"
4."Ako već želim izgledati glupo, radije ću postati pantomimičar."
5."Ne želim živjeti kao ti!"
6."Ne, alergičan(na) sam na to!"
7."Nemam vremena za drogu."
8."Ne danas, ne sutra, možda - nikad!"
9."Više mi se sviđaju moje smeđe oči nego tvoje crvene!"
10."Ne, ja ne razgovaram s nepoznatim ljudima, nepoznati!"
11."Koji dio rečenice "Ne!" nisi razumio?"
12."Kako se kaže "ne!" na tvom planetu?"
13."Ne, sama se sebi sviđam ovakav(va) kakav(va) jesam."
14."Ne, droga je tako staromodna."
15."Ne, hvala, ionako jedem previše brze hrane."
16."Zaobiđi me!"
17."Ne, ali ako mi nudiš čokoladu..."
18."Žao mi je, držim dijetu koja zabranjuje drogu."
19."Ne želim završiti u jednom od onih dokumentaraca o narkićima."
20."Uh... čekaj da razmislim... NE!"
21."Prošetaj!"
22."Ne, imam planove sa svojim životom!"
23."Ne, to nije moj stil!"
24."Ne, hvala, stvarnost mi je zanimljivija!"
25."Ne, i to je moj konačan odgovor!"



01:01 - sivđaš mu se
02:02 - neće te nikad zaboraviti
03:03 - misli na tebe
04:04 - zaljubio se u tebe na prvi pogled
05:05 - ti si mu samo zabava
06:06 - voli tvoj osmijeh
07:07 - želi ti nešto reći, a ne može
08:08 - zaljubljen je
09:09 - želi biti s tobom
10:10 - voli tvoju kosu
11:11 - danas ti je sretan dan
12:12 - vratit ćeš se staroj ljubavi
13:13 - pati zbog tebe
14:14 - čeka te sreća
15:15 - ljubomoran je
16:16 - nisi ga dostojna
17:17 - patit ćeš
18:18 - voli tvoje oči
19:19 - nešto krije
20:20 - uvijek te spominje
21:21 - opasnost
22:22 - sutra ćeš biti sretna
23:23 - hoće te samo iskoristiti




hElLo...

sretantuzannocrybeljzubocoolroflkissrolleyeswink
yeseeknonobangburninmaddeadgreedyheadbangmadmouthwashnaughtynut
partysmokinthumbupwavecerekblablazijevzalivensmijehpuknucu
njamifinonamcormahludhrvatskazujopjevalaze


|ponedjeljak, 27.08.2007. , 19:40|

| Komentari (18) | Da*Ne| Print|






<< Arhiva >>