srijeda, 25.07.2007.

Čakovec

Zdravo ljudi!!!!Evo još jedsan post!!!!!!!!!!!! E denes meje zgal jedan moj fren zb razreda ak dojdem v čakovec!!!!!!!!!!!A JO sam mu reko kaj bom došel v Čakovec do pol 5.!!!!I tak je bilo on je doneso 1.5l vina a ji sam kupil 1,5lradeske pa smo to spili u roku 1h!!!! pa smo te išli v kockarnicu i saki smo zaradili 40kn!!!!Nije baš neki penez ali je nej niti za krej hititi pasmo te išli v zadrugu pa smo si kupili saki dva i pol litre piva!!!!!!!!!to smo pili v parku!!!!!!!!!!tek smo spili tesmo išli v IN tam smo si spili kau s mljikom i dobili smo cedevitu!!!!!!!Dok smo to spili išli smo te maklo lutat parkom!!!!!!!usput da vam kažem v Čakovcu je koncert(motorno ulje)a pjesme skoro pa su se o MEĐIMURJU !!!!!!!!!To je lepo do neše ggupe popevleju onešem malom međimurju!!!!!kaj nej????to smo malo poslušali pa smo te bišli v PALADIN!!!!Jo sam išo na WC a moj frend je naručil pijaču nej mu je štela dati!!!!!!! nezam zakaj????A dok sam jo došel Z WC-a pitala me je konobarica kaj bom pil a jon sam rko mentola!!!!!!!!I odma je dola dvo mentele!!!!jer mene joko dobro pozna!!!!!!!te dok smo to spili te sam jo išel dimno i ti z BICIKLINOM a da am sam čekem baš je cool ijti dimo z biciklinom bo noči!!!!!!!!!!!A dok sam došel dimo te sam odlučil kaj napišem posta o današnjem danu!!!!!!!!Sam da am još rečem baš je bilo super v Čakovcu!!!!I zutra ili prek zutra bode došel k meni tej frend s kim sam pil!!!bomo naprajli nekšo MINI fešticu!!!!A sad ljudi moji idem ve jo ahd pozz!!!!!Najbolje pozdravljam mog prijatelja SUDECA i JEDNU MALU PLAVU ŽENSKU(Baš je lijepa)))kojoj šaljemkisskisskiss:kiss

- 23:49 - komentari (45) - print - Čakovec -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.