< srpanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (13)
Lipanj 2008 (45)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Da/Ne



By: No Brain

Opis bloga

moje guparije...pusa...tini,mii i okayu

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
to cam ja..

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
da da da to smo mi..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moja tinica

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
MOJA CRNA MIA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
JOJ CURKE FALIT CETE MI JAKO..ok mia ti ne..JA S TOBOM NASTVAILA..po starombelj

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
TINA I JA wahhahaahahah..pijane budaleepartyparty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ANICA..e da i sorry ja sam tek sad (1.7.2008. 9:48) skuzila da si mi ostavila kom..pa pricat cemo na MSN-u kiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
PINKY I ZORICAAAA....ah ja bi u 5icuu..natragg..oddmaaa

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
jedan od DRAZIHH konobara iz 5icee

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ŽGANJER pederuu...ŽGANJER pederuuu....salim se ja nikada protiv BOYSA!!wink

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
POSA opet KRIMINALAN...konjina zesca.....loll

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
SUTALO CARCINA-pijan-DEBILCINA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ANICA MOJA MALA SLATKA....kiss ti saljem

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
WRAPČE-je-LUDARA-DOLAZIMO iz ZAGREBA ;)


ImageChef.com Poetry Blender


ImageChef.com Poetry Blender

Visual Poetry - ImageChef.com

Visual Poetry - ImageChef.com

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

STO NE ZOWES GOWNO MALO?
ZAR TI WISE NIJE STALO?
JA TE ČEKAM TI NE PISES,
IDIOTU ZAR ME IZ SWOGA SRCA BRISES?
PISI MI,DOK TI NIJE KASNO,
JER MI WISE NISTA NIJE JASNO...




smrcccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc

Oprosti mama za sve patnje i boli, nisam mogla drukcije jel moje ga srce voli. Nekad smo bili skupa a sad drugu zenu ima, a ja nesto najljepse na svijetu, imam njegova sina. Dugo pada noc nad gradom, a ja znam da vise zivjet necu, zavoljela sam plavog mladica, a plavi, majko ne donosi srecu. Molim te, mama cuvaj maleno moje, jer to je dijete kceri tvoje...


22.07.2008. u 04:42

| .Komentari (3) | Da/Ne | Printaj | # |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.