nedjelja, 27.08.2006.

Cura koja ga je voljela i odbila...(glupača)

Hej ljudi!!!

Ok. Pažljivo sam pročitala sve vaše komentare i savjete, i hvala vam svima jer su mi zaista pomogli. Al da vam prvo raščistim tu stvar s simpom.
Nije mi baš on u doslovnom smislu simpa jer mi imamo kakvu takvu prošlost (klimavu). Kad sam se prvi puta doselila u ovaj kvart, a to je bilo prije jedno četiri godine, odmah sam mu se svidjela (na moje čuđenje, jer on je superzgodan, a ja sam inače mamac za ove šmokljančiče i kao bad boyse). I tak je on sazno moj broj moba od nekog, pa smo počeli s dopisivanjem, sječam se kad smo se znali dopisivati i po cijelu noč, i tak smo se upoznali. E sve je to bajno al di je zapelo??? E pa zapelo je to što smo se več dopisivali više od dva mjeseca i na tom smo ostali, on je mene pito da budemo zajedno prek nekog tipa i ja sam odbila, i nakon toga me pito još dva puta (prek frenda naravno) i ja sam još dva puta odbila. On je zgodan i sve to, al mi nijednom u životu nismo progovorili ni riječ jedno drugom i mislila sam si u početku da je jako sramežljiv, al jučer sam se uvjerila da mu nije problem pričat s curama, mislim,s drugim curama normalno razgovara, pa zašto mu je onda bio problem razgovarat sa mnom??? I nakon toga mi je dokazao da njega nijedna cura još nije odbila i da može imati koju god hoče jer je mijenjo curu za curom i to sve ispred mog nosa, on zna da se on meni još uvijek jako sviđa(mora znat...) i zato stalno šeta svoje cure po mojoj ulici. I ja to mogu razumjeti, očito mu je ovo način da me povrijedi i da mi se osveti, ja to mogu razumjeti. Vjerojatno bih i ja učinila isto da me netko tri puta odbije i meni je jako žao zbog toga. Al on ne zna što mi čini i kroz koju me muku vuče, jednostavno nisam htjela vezu preko mobitela, to mi je malo glupo i mutavo, tak sam žarko htjela pričat s njim i vidjeti kakav je, jer ja preko sms poruka ne mogu čut njegov glas i vidjeti njegov karakter, i ne mogu ga gledati dok priča i primječivati njegove navike, znala sam samo ove fiksne podatke i to mi nije bilo dovoljno, nisam htjela bit s njim samo za ukras, taj mi se tip stvarno svidio i htjela sam nešto dublje od toga. Sječam se kad me prek poruke pito dal ga volim, i ja nisam znala odgovorit na to pitanje, on je reko da me voli al mu naravno nisam povjerovala jer kaj on zna o meni, da me imalo voli onda bi me prestao mučit s tim njegovim curama. I kaj sam mu odgovorila, ništa "nestalo mi je para na mobu".Il onda kad me jednom pozvo na utakmicu s mojim burazom, išo je i s svojim frendovima, normalno da sam odbila, ipak je to muško društvo a i bilo bi mi neugodno jer ni ne poznajem njegove frendove, al mi je svejedno dao ulaznicu za uspomenu, i to je sve jako pažljivo i lijepo bilo od njega. Al jel ikad iskoristio priliku da mi pošalje poruku da se nađemo negdje il da izađemo?? Ne!!!
Svi ga opisuju kao jako super dečka koji je totalno na mjestu, i da je jako dobar te da nikad ne bi povrijedio neku curu il da se nedolično ponaša prema njoj več da je uvijek pažljiv, al kak da ja to znam kad ga nikad zaista nisam ni upoznala... I tak ta naša netrepljivost traje več od tog dana kad sam ga odbila, znači jedno tri godine. Ne mogu vjerovat da je prošlo več tri godine, i on se meni več tri godine inati sa svojim curama, al najviše se bojim da bi ovo sad s tom curom od jučer moglo bit zaozbiljno, da mu se ta cura jako sviđa i več su duže vrijeme zajedno. Bojim se da ju voli i da je mene potpuno zaboravio, i da če mene pamtit samo kao curu koja ga je odbila...
Al kad malo razmislim, nije on baš za sve kriv, dijelom je to i moja krivica. Mogla sam ja njemu prič i počet razgovarat s njim, poduzet bilo što samo da nas dvoje ne padnemo u zaborav, al kad sam bila glupa i nisam uopče znala da če mi se za tri godine još uvijek očajnički sviđat. Samo sam bježala od njega jer sam ga se i bojala, bojala sam se da če me upoznati i zatim zaključit da sam glupa il totalno dosadna i nezanimljiva te da če me spucat čim me malo bolje upozna. Bila sam tako glupa uplašena cura, i drago mi je što više nisam takva, drago mi je što više nisam ta cura ali.....Da bar on to zna...

- 21:27 -

Komentari (37) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ne znam točno na čemu se bazira ovaj blog, pisat ču o svemu bitnom u svom životu ili o svakodnevnim događajima kako god dosadni bili, uglavnom pokušat ču nać smisao dosadnim stvarima...Ajmo to tak reč... A jebiga čitajte ak vam se da, ne da se ni meni baš pisat svaki dan, pa se prisilim, kad mi je život tako jebeno zanimljiv da jedva nađem vremena...(onaj ko je to povjerovao u velikoj je zabludi)...

Mail

...