< lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

1901

NEZNANČE!!!!!!!!!

ti koji ulaziš
pazi da ne poželiš
ovo što čitaš
moje su misli
svojim ulaskom
obvezuješ se na
vječnu tajnu
nikome o ovome
govoriti ne smiješ
jer povrijedit ćeš
srce moje

moje misli istinite su
ovdje ima svega
od boli do ljubavi
od svjetla do mraka
nakon šti uđeš moje misli znat ćeš
stoga te molim
neka i one
postanu tvoje

.....numb..........

by Me


RockYou FunNote - Get Your Own

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

songs that i wrote

Želim.....

Kako je teško
gledati ga kako prolazi
pokraj mene
a da ne zna da zbog njega živim
Nije lako gledati ga pokraj sebe
a ne smjeti ga dotakniti
Gledajući te njegove
vrele usne
poželim ga poljubiti
Želim da me zagrli
svojim snažnim rukama
Želim osjeteti
miris njegova slatkog tijela
Želim okusiti okus njegovih usana
Želim milovati njegovu kosu
gledati njegove prekrasno oči
i samo

VOLJETI GA!!!cerek

By Me

Linkovi po kojima se krećem:

free image hosting hosted images

free image hosting


My Vericacerek
Josipasmijeh
Petra&Nikolinanut
Dianathumbup
IRON DO JAJA -ime je po naredbi... thumbup
Tina Gućrolleyes
Sisternut
Doris (Aaliyah)dead
Ciara girldead
Mala Zelićkaparty
Dariolud
Pakasmokin
WenthwortMillerWorlddead
Anonimkakiss
Božothumbup
Stellicasmijeh
Ivana J.Lo smijeh
Linčinethumbup
Ivanathumbup
Sad mi je žayes
Ella
Antonia (staro misto) lud
Bboy JazzBthumbup
dies iraethumbup

nedjelja, 08.06.2008.

VRATILA SAM SE!!!!

nakon dugo vremena opet me inspiracija našla i odlučila sam opet počet pisat vamo.

BUDALEludludlud


Ljudi se, polagano al sigurno, sve više gube. Raznim putovima to im postaje dopušteno, dostupno... Sve im je servirano. Ne moraju ništa rediti. Oni su „zvijezde“. Zvijezde nekog reality showa,zvijezde svoje male zajednice..... Sve je to prolazno, ali ljudi to ne kuže. Opijeni su trenutnim zanosom. Nisu svjesni da je to uskiće, zadovoljstvo, kratkog vijeka.

Na početku, prvom susretu, doživljavaju neizmjernu sreću onoga što im je neposrednim putem darovano. Nisu svjesni posljedica.

U tom početnom momentu neograničene sreće i ushita,zanosa, ljudi sve čine. Spremni su za sve. Ne prezaju mi pred čim. Ponašaju se kao da su vlasnici svijeta, jer su uvjereni da to i jesu. Ljudi su glupi, ne treba ih puno nagovarat. I za minimum minimuma će se prodati. Svoje tijelo, svoj ugled, svoje ime, svoj identitet , obitelj, pravu budućnost, svoju dušu....

U cijelom tom zanosu, ljudi ni ne primjećuju da ta njihova, tzv. Sreća, lagano ali sigurno počinje blijediti. Odjednom se nađu u dugovim, problemima. Više nema ljudi oko njih. Onih koji su vikali njihovo ime, pljeskali im. Nema ni onih kojima je jednom davno iskreno bilo stalo do njih. Njih smo ostavili odma u početku... Potjerali ih...
Čovjeka tada hvata panika, plač, trzavica. Izgubljen je. Zbunjen. Prestrašen. Žali za dijelima koja je počinio. Kaje se. No, povratka nema. Što je učinjeno, učinjeno je. Sada je došlo vrijeme za naplatu one, tzv. sreće, koju smo jednom davno uživali, dok se svijet vrtio oko nas. Tada mi nismo trebali svijet vrtio oko nas. Tada mi nismo trebali svijet. Mi smo bili svijet.
Taj svijet više ne postoji. Urušio se. Sada postoji samo sivilo i crnilo, bol, patnja, suze i kajanje.

- 23:53 - Komentari (9) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>