< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Lipanj 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

1901

NEZNANČE!!!!!!!!!

ti koji ulaziš
pazi da ne poželiš
ovo što čitaš
moje su misli
svojim ulaskom
obvezuješ se na
vječnu tajnu
nikome o ovome
govoriti ne smiješ
jer povrijedit ćeš
srce moje

moje misli istinite su
ovdje ima svega
od boli do ljubavi
od svjetla do mraka
nakon šti uđeš moje misli znat ćeš
stoga te molim
neka i one
postanu tvoje

.....numb..........

by Me


RockYou FunNote - Get Your Own

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

songs that i wrote

Želim.....

Kako je teško
gledati ga kako prolazi
pokraj mene
a da ne zna da zbog njega živim
Nije lako gledati ga pokraj sebe
a ne smjeti ga dotakniti
Gledajući te njegove
vrele usne
poželim ga poljubiti
Želim da me zagrli
svojim snažnim rukama
Želim osjeteti
miris njegova slatkog tijela
Želim okusiti okus njegovih usana
Želim milovati njegovu kosu
gledati njegove prekrasno oči
i samo

VOLJETI GA!!!cerek

By Me

Linkovi po kojima se krećem:

free image hosting hosted images

free image hosting


My Vericacerek
Josipasmijeh
Petra&Nikolinanut
Dianathumbup
IRON DO JAJA -ime je po naredbi... thumbup
Tina Gućrolleyes
Sisternut
Doris (Aaliyah)dead
Ciara girldead
Mala Zelićkaparty
Dariolud
Pakasmokin
WenthwortMillerWorlddead
Anonimkakiss
Božothumbup
Stellicasmijeh
Ivana J.Lo smijeh
Linčinethumbup
Ivanathumbup
Sad mi je žayes
Ella
Antonia (staro misto) lud
Bboy JazzBthumbup
dies iraethumbup

srijeda, 25.07.2007.

NOVO ČIĆE!!!!!!

Za one koje zanima upisala sam socijalni rad u Zagrebu. To je smjer na pravnom fakultetu.

Za odmor od tog stresa oko upisa zaslužan je my dragi rođak Patrik zvan Papy Free Image Hosting at www.ImageShack.us jer me pozvao da proveden par dana kod njega u Novom Čiću.
Da vam pomognem: Zagreb-Velika Gorica= Makraska-npr. Podgora, Gorica-Čiće= Makarska-Veliko Brdo… tako bi to bilo kad bi se stavilo u neki omjer.
Došla sam u petak i ostala do utorka smijeh. Iako nije bilo planirano ipak smo izašli van navečer u Zagreb. Išli smo: Papy, Pero, Ićo (Perin rođak iz Austrije), njegov frend Sander i moja malenkost.
Pero Free Image Hosting at www.ImageShack.us (na ovoj slici mi malo pari na orlanda bloomasmijeh) je bio naš šofer. Prvo smo izašli u Roka i Akademije. Tamo smo popili piće party party party i sreli još ljudi iz Gorice koji su nam se pridružili u partijanju. Nakon Roka i Akademije uputili smo se u Lake City da Ići umirimo srce...

Kad smo došli atmosfera je već bila usijana i svi su plesali, zafrkavali se a uskoro smo im se i mi pridružili u pravljenju što bolje i usijanije atmosfere… Ićo i Sander su nestali u lovu za curama i ostali smo samo Papy, Pero, Andreja (cura koju smo skupili u Roka) i ja…
Ne znam kako al smo se odjednom počeli natjecati koji je par više sexy- Papy i Andreja ili Pero i ja… Bilo je baš zabavno….. i naravno da smo Pero i ja POBIJEDILI jer smo skupa tako prokleto SEXY da nam je vrlo teško odolit (hahahahahaha………..)
Za kraj su nam dečki kupili ružu….. Free Image Hosting at www.ImageShack.us ( gori je ruža oko 10,20 kn a kod nas 25-Lopovi!!!!burninmad burninmad burninmad)

A da ste vidili face od Iće i Sandera kad su došli i zatekli nas u tom natjecanju(nije bilo ništa nego samo zafrkancija) cili zbunjeni gledaju koji vrag se to dogodio dok njih nije bilo…
Krenili mi iz Lakea i ispred naišli na curu s kojom je Ićo bio(il kako bi oni rekli-koju je zbario) kako se čas s 1 čas s 2. ljubi(bari) lud lud lud….o Bože……..
Nekako smo se uspili stisnit u auto(ipak nas je 6) al tako da je Andreja sidila na Papiju i da bi izašli morali smo napravit cili krug oko jaruna a on je pun ležećih policajaca…sad zamislite kako je bilo Papiju i Andreji……AUCH!!!!!! puknucu puknucu puknucu Iako se Pero trudio da ublaži prelazak preko ležećih Papiju i Andreji nije bilo spasa blabla blabla blabla ……

Na putu prema Čiću Ićo i Sander su zaspali ko male bebe……
Oko 4ipo smo došli doma i ošli na spavanjac….a Papy za uru vrimena se mora dignit i otić na posa….. jadničak….
Ja sam lipo spavala do 1 dok se on vratio s posla….. ručali smo i otišli se kupat na jezero….

Kako je čudno kupat se u slatkoj vodi(jer sam navikla na slanu).Zaroniš i otvoriš oči a niš ne vidiš!!!ili kad ti voda uđe u usta a ono umisto soli slatko…..tribalo mi je vrimena da se naviknem…..al je kasije bilo super!!!!thumbup thumbup thumbup
u sredini jezera su nasuli žalo tako da mi je tu voda bila do malo poviše struka….to misto oni zovu otok….baš je zakon…..

Nakon kupanja otišli smo doma-lipo se oprali(da mi to činimosmijeh),poili i otišli na igralište…
Igralište ko igralište nije ništa posebno ali su zato ljudi koji ga posjećuju posebni…
Oni ne izlaze po kafićima i onda tračaju druge (ko mi vamo) nego ponesu balune(smijali bi se svaki put kad bi ja rekla balun a ne lopta-ne znam zašto, al aj dobrosmijeh) i igraju nogometa (muški) pa cure pare oči na njihove guze ili cure igraju odbojke pa onda muški pare oči

Da bar mi možemo tako vamo…..Na tome im zavidim…….Svi su lipo opušteni, spremni za zafrkanciju i pomoć drugome bez obzira na sve…..To su ljudi sa srcem…..Al ne onim pokvarenim nego čistim srcem koje nama vamo itekako fali…. Kako im zavidim na tome….
Obožavala sam odlazak na to igralište….I te ljude……Posebni su…..I fala mi…..kiss kiss kiss

I tu noć(subota) smo izašli. Za početak smo išli na 3 rođendana koja su se slavila u gorici pokraj srednje škole….. Prvo smo svratili na rođendan od crnoga….kako se on ulio…..nije znao za sebe….bez ikakve kontrole nad sobom i svojim pokretima…..užas……takvo nešto napravit na svoj rođendan……užas….da je malo popio da bude «u elementu» a ne toliko da ga drugi moraju nosti za ruke i noge u auto jer on je praktički bio mrtav……užas…….stvarno užas…….namcor namcor namcor

Kasnije smo skupili Stanu (my frend) i otišli na jarun…..jedina mana je šta ne puštaju ispod 21.godine(subotom, liti) headbang headbang headbang tako da smo Papy,Stana i ja završili u Roka a Pero, Ićo i Sander u Lakea…..Al je nama bilo super-Stana i ja lipo plesale i pile(votka borovnica i blaky-to piće je super!!!!partyšteta šta ga kod nas nemasmijeh) i fačkale….Još 1 mana je šta se Roko zatvara u 3 tako da je našoj zabavi brzo doša kraj….. Pero je doša po nas i ošli smo nešto prigrist jer smo bili gladni…..Free Image Hosting at www.ImageShack.us(ićo i sendvić)
Odbacili smo Stanu doma i krenili i mi doma…. Putem su svi zaspali osim Pere(a kad vozismijeh) i mene….. Raspalia Pero muziku a ovi ništa….. slušali smo stalno iznova jedno te istu pismu(nemam pojma kako se zove niti ko je piva al je predobra….)
U po puta skoči Papy i počne se derati:" ne u srce!vozi ravno doma!ne u srce!" i padne nazad u san…..(Oni koji ne znaju:Srce je 1 klub u Gorici….)Kako smo se Pero i ja odvalili smijat!!!! I sad se smijem samo šta sam se toga sitila……..smijeh smijeh smijeh

I stigli mi doma i ravno na spavanjac……Spavali smo do 1 ure, ručali, malo gledali tv i onda na kupanje!!!!
Danas su svi došli jer je nedilja bila…..Igralo se picigina(kolko-tolko),plivali do otoka i nazad po 100 puta….Kupam se ja tako i slučajno pogledam prema dnu kad ono melena meduzica pliva kraj mene!!! A ja cila zbunjena-meduze u slatkoj vodi?!?!aj dobro……yes yes yes
Ana je napravila palačinke(po onoj vrućini) i donila nama na plažu!!!!Fala Ana!!!!Bile su super!!! njami njami njami

Kasnije smo se, po običaju, svi našli na igralištu i igrali nogometa i odbojke…
A tako i sutradan….
Kad me je mama nazvala i rekla da je na Janjču(još 2 sata do zga!!!) i da sutra moran u zg 1. busom(u prošlom postu ste pročitali šta je bilo dalje),osjećala sam se ko da su mi sve lađe potonule…….bang bang bang
Tih par dana mi je bilo tako dobro da sam imala osjećaj da sam u raju……aj doslovice…..

Ovim putem želim zahvaliti ciloj ekipi:Papy,Pero,Marija,Ana,Laura,Ivana(i njena guza zbog koje je dobila nadimak J.Losmijeh)Josip,Matija,Buba(Baja-kako sam ga ja zvala smijeh ),Ićo,Sander..... na svemu i šaljem i jednu veliku kiss iz sunčane Makraske!!!!! Ljudi vidit ćemo se mi još!!!!!Sad ću ja gori smijeh



- 18:27 - Komentari (25) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>