< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

1901

NEZNANČE!!!!!!!!!

ti koji ulaziš
pazi da ne poželiš
ovo što čitaš
moje su misli
svojim ulaskom
obvezuješ se na
vječnu tajnu
nikome o ovome
govoriti ne smiješ
jer povrijedit ćeš
srce moje

moje misli istinite su
ovdje ima svega
od boli do ljubavi
od svjetla do mraka
nakon šti uđeš moje misli znat ćeš
stoga te molim
neka i one
postanu tvoje

.....numb..........

by Me


RockYou FunNote - Get Your Own

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

songs that i wrote

Želim.....

Kako je teško
gledati ga kako prolazi
pokraj mene
a da ne zna da zbog njega živim
Nije lako gledati ga pokraj sebe
a ne smjeti ga dotakniti
Gledajući te njegove
vrele usne
poželim ga poljubiti
Želim da me zagrli
svojim snažnim rukama
Želim osjeteti
miris njegova slatkog tijela
Želim okusiti okus njegovih usana
Želim milovati njegovu kosu
gledati njegove prekrasno oči
i samo

VOLJETI GA!!!cerek

By Me

Linkovi po kojima se krećem:

free image hosting hosted images

free image hosting


My Vericacerek
Josipasmijeh
Petra&Nikolinanut
Dianathumbup
IRON DO JAJA -ime je po naredbi... thumbup
Tina Gućrolleyes
Sisternut
Doris (Aaliyah)dead
Ciara girldead
Mala Zelićkaparty
Dariolud
Pakasmokin
WenthwortMillerWorlddead
Anonimkakiss
Božothumbup
Stellicasmijeh
Ivana J.Lo smijeh
Linčinethumbup
Ivanathumbup
Sad mi je žayes
Ella
Antonia (staro misto) lud
Bboy JazzBthumbup
dies iraethumbup

petak, 01.06.2007.

briljantni kraj my maturalne noći......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

sve je bilo super. cijela noć.
nju su žuljale cipele pa nije mogla brzo odat,al to mi nije smetalo.čekala sam je dok je ona polagano napredovala.
svi su nas pristigli al mi to nije smetalo.došli smo u grad,prošetali lištunom i stali isprid bebića.netko je povikao:Ajmo u bebića.krenila i ona.
ja je legeno dodirnem na dio leđa gdje joj je bilo i kraj haljine(da se okrene)a ona se stala derat na mene:kozo jedna poderat ćeš mi haljinu!!!
ja je gledam sva blida u šoku.svi su se okrenuli i gledaju prema nama a ona se samo okrene i uđe u bebića.
bebić-mjesto di ja ni mrtva ne bi ušla-a ona to dobro,dobro zna(!!!!!!!!!!!!!!).eekeekeek

sva u šoku/nevjerici vadim mobitel i zovem druge prijateljice. kad su mi rekle di su,ja san došla do njih.
kad je petra vidila u kakvom sam stanju(šoka)pitala me šta mi se dogodilo.a kad sam im rekla nisu mogle vjerovati.

šaljem joj poruku:da to od nje nisan očekivala i da je "prava frendica".
a ona meni na to:Svi smo ušli.mogla si i ti!Mi smo isprid bebića-dođi...
ja u još većoj nevjerici!!!zna da to misto ne podnosin i to mi kaže/napravi!!!!!!!!!namcornamcornamcor
naravno,nisam došla........

u pon su nam bila izvješća i ka pripreme za maturu iz eng.
tijekom izvješća ona mi šalje(ŠALJE!!!)sms:Do kad se ti kaniš tako ponašat?!
Ja:Dok se ne isprićaš al očito je i to teško.
ona ništa na to ne odg.nonono

ošla ja s petron i njima u stipe a ona mi šalje sms:Di si?!Mi smo u mikada-dođi..
u sebi kontan-nema šanse.....nononononono

na eng sam joj rekla zašto san ljuta.nisam tiho pričala-naprotiv.derala san se i beštimala.
ona je na to samo pognula glavu i bacila kosu preko lica.
Nije me ni pogledala pogledom:žao mi je-to je najmanje što je mogla učinit.niti mi je SORRY rekla!!!!!!!!!!!!!NIŠTA!!!!!!!!!!!puknucupuknucupuknucu

ošla sam s njom i još 1 peijateljicom na 2 min u mikada nakon eng-nina je rekla da mora sekund do stipe pa da će doć po mene.
u te 2 min od nje nije bilo nikakve reakcije.samo je,opet,pričala o sebi.kao i svaki put.a u meni kipi......
i da nina taj tren nije došla po mene ja bi se bila digla i ošla po nju u stipe jer nisan to više mogla podnit.bangbangbang

danas smo bile dog kavu u 4 ipo al je ona rekla da kavu malo odg jer ona ne može obavit sve šta ima.
ja kažem:kad? a ona:6,6ipo.
prošlo 6,prošlo 6ipo a nje još nema.
meni živci skaču.
10do7 ona dolazi i kaže:možemo otić do knjižnice moran bratu nešto uzet.ja:zar to nisi mogla ranije.Ona:nisam htjela a čekaš.ja:kad sam mogla ovoliko,ni ti 5 min me ne bi ubilo.
obavile knjižnicu i sile na kavu.party

tišina.mukla tišina!!!!!!!!

napokon je progovorila da šta ona triba napravit da se ja normalno počnen ponašat.
ja je blido gledan i govorin:molin?!nakon svega to mi kažeš?!ludludlud
i ponovin joj ja zašto san ljuta-sve od a-ž a ona samo kaže:ja se toga ne sićan.
a ja:e pa,draga moja,ja se vrlo dobro sjećam.i to što si popila nije ti nikakvo opravdanje jer frendovi to ne rade.
i opet ta tišina!!!!!!!blablablablablabla

nakon nekog vremena(tišine naravno)rekla san joj:oprošteno ti je al nemoj očekivat da će sve biti po starom jer to jednostavno ne mogu.
na to opet nije ništa rekla.

Zar nije bilo dovoljno što su mi već 2 best friendice zabile nož u leđa nego mi je to morala napravit i 3.!!!!!!burninmad burninmad burninmad

to nije bila obična noć nego naša maturalna!!!i to mi nije bila "obična"prijateljica već NAJBOLJA!!!mad mad mad mad mad madmad
i to je bilo zadnje što sam od nje na tako važan dan očekivala..........

pitaju me:boli li te to što je bilo?
ja im kažem:boljelo je prva dva puta,treći je samo razočaranje.

- 00:38 - Komentari (11) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>