Zakon Stranice i blogovi
websites:
Kapaljka
WildKnockOuts
AlbinoBlackSheep
Luis Royo Art Gallery
Pegla
Juventus
Fairy name generator
The Forsaken

Archie
Hera
Hedonism
Bedastoće
EteRnaL vAmPiRe
Isil
Here to Stay
SadisticoShy

Once in awhile,
Right in the middle of an ordinary life,
Love gives us a fairy (tale). :)
~ by Anonymous ~

click the link
_________________



More trouble than it's worth
In the sun

Just a mirror for the sun
Just a mirror for the sun

These Smiling eyes are just a mirror for
Just a mirror for the sun
__________________

________________

2


YEAH IT'S ME!!!!




and i hope i will one day be a







Free Counters
Brojač spaljenih fruli

Confessions of an Issued mind

18.03.2006., subota


As she turnes away, denying the kiss,
She denied my happines, my bliss...

As she turnes away, and closes the door,
There she goes, the onlyone that i crave for...

As she turnes away, denying the kiss,
She has thrown my soul in darkest abyss...
_____________________________________
Ah da tak vam je to u životu......svatko gleda samo svoje interese.....i ne jebe nikog drugog...a čovjeka koji je drugačiji i pokušava i želi pomoć....proglase ga čudnim...bolesnim...itd. itd.

ne kužim...

jebo me pas ak nije tak!!!...prošao sam tu školu mali milion puta.....
i nije mi jasno zašto je tako teško postat "normalan" (po današnjoj definiciji normalnosti...to su seljačine i debili itd. itd.) ako je njima tako dobro onda super...ja želim biti jedan od njih....em su bolje prihvaćeni od strane drugih ljudi...em im je bolje jer gledaju samo u svoju korist i ne jebe ih nitko drugi oko njih....to mora da je jeben život....Sve dobivaš, niš ne gubiš...(osim kaj si seljačina u očima manje vrijednih ljudi poput mene...ali opet tko nas pita....mi smo čudni i bolesni)
nikak mi ta računica ne ide u glavu......OBJAŠNJENJE MOLIM!!!!

I joj nemojte mi govorit da nije tako....uvijerio sam se stotine puta..... :P


(ovaj post nema nikakve veze sa pjesmom gore...fala :P )



- 17:52 - Write it in blood (3) - .... - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Bloodsucking fairy blog






________________________


Once in awhile,
Right in the middle of an ordinary life,
Love gives us a fairy (tale). :)
~ by Anonymous ~


CURRENT MOON
lunar phases