)">
< veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Hosted by SparkleTags.com
Hosted by Sparkle Tags


image hosting file

image hosting file



Free Website Counter
Free Website Counter


Želiš postati vamipir?
samo klikni OVDJE
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Pokupimo boje koje padaju sa neba
Dovoljan je dodir, samo to nam treba
Zaboravi na jučer, hajde pogledaj u sutra
Vidjet ćeš da želiš, vidjet ćeš da možeš.


- moj je život rock'n roll – kao prvo
-onda recimo da obožavam
pjevat do bola
-volim školicu (to sam napisala umanjeno
da ne zvučim štreberski)
-čokoladu i to samo
Milku, Dorinu i Lindt
-sjedenje na kavama
-van Gogha ekipu kroz povijest
-volim gledati Gilmurice
-no i svoje frende
-motore
-kad ljudi imaju
nalakirane nokte
-čitati – kaj god

Hosted By SparkleTags.com
Hosted By SparkleTags.com


OČEM!!!!-uloviti zlatnu ribicu i nek mi podari
super lud glas tak da postanem
pjevačica ( imam svoj rock band)
– mislim da mi ništ drugo ne bi onda trebalo
- realno; - postati kustos il tak nešt

Hosted by SparkleTags.com
Hosted by Sparkle Tags


Golden gods

Whitesnake
Skid Row
AcDc
Iron Maiden
Scorpions
Axel Rudi Pell
Led Zeppelin
Black Sabath
Hammerfall
Azra
Osmi putnik
Legija
Maajke
Divlje jagode

MySpace Layouts

MySpace Layouts



Paulo Coelho
Marija Jurić Zagorka
George Martin
Wiliam Foulkner
Viktorija Faust

layout for myspace

layout for myspace



Skid Row - 18 and life
Ricky was a young boy, He had a heart of stone.
Lived 9 to 5 and worked his fingers to the bone.
Just barely got out of school, came from the edge of town.
Fought like a switchblade so no one could take him down.
He had no money, oooh no good at home.
He walked the streets a soldier and he fought the world alone
And now it's

18 and life You got it
18 and life you know
Your crime is time and it's
18 and life to go

Tequila in his heartbeat, His veins burned gasoline.
It kept his motor running but it never kept him clean.
They say he loved adventure, "Ricky's the wild one."
He married trouble and had a courtship with a gun.
Bang Bang Shoot 'em up, The party never ends.
You can't think of dying when the bottle's your best friend
And now it's

"Accidents will happen" they all heard Ricky say
He fired his six-shot to the wind that blew a child away.

MySpace Layouts

MySpace Layouts



Whitesnake - Sailing ships

Do you remember standing on the shore, head in the clouds
Your pockets filled wtih dreams?
Bound for glory on the seven seas of life
But the ocean is deeper than it seems
The wind was with you when you left on the morning tide
You set your sail for an island in the sun
On the horizon, dark clouds up ahead, for the storm has just begun
Take me with you, take me far away, and lead me to the distant shore
Sail your ship across the water, spread your wings across the sky
Take the time to see you're the one who holds the key
Or sailing ships will pass you by...






Jedni od najljepših stihova što sam ih ikad čula;
"I što ako je jednom tako blještav sjaj nestao
i ako više ništa ne može vratiti sjaj u travi,
slavu u cvatu, nećemo tugovati, tražit ćemo sreću
u onom što je ostalo iza!''
W. Wordsworth


ROCK'n'Roll

Subotom se jede obilno i poslije šetaju svoju mesinu
I svi zalijevaju jetre bolesne, dupesa puštaju vrele uzdahe
A dole na cesti on nije mogao da sačeka
I ladno je prošo kroz crveno svijetlo s volanom u grudima
O sestro kaži
Dal' se to rock'n'roll svojoj kući vratio
Dal' se to rock'n'roll svojoj kući vratio , vratio
Svi se furaju i svi su pametni
Spremaju mitinge i za male smrtnike
Po vinu su, i u vinu i u lovi koja prlja naše đepove
A dole na cesti masa ne može da vjeruje, ne,ne
Ona je skinula mantil sa gologa tjela i počelo je vrijeme pobune
Dal' se to rock'n'roll svojoj kući vratio
Dal' se to rock'n'roll svojoj kući vratio , vratio
Ja sam djevojka, slatka, debela
I volim neuredan sex, imam negativan test
I tvrdi Marlboro je pravo mjerilo koliko je moj otac tvome ukrao
A dole na cesti stvari su se brzo su se mjenjale
Oni što su gladni sviraju gitare brže nego ikad ranije
Dal' se to rock'n'roll svojoj kući vratio
Dal' se to rock'n'roll svojoj kući vratio, vratio



''I tebi baš što goriš plamenom
Od ideala silnih, vječitih,
Ta sjajna vatra crna bit će smrt,
Mrijeti ti ćeš kada počneš sam
U ideale svoje sumnjati.''
Kranjčević



Milujući te kišile su na te moje riječi.
Odavno voljeh tvoje tijelo od osunčana sedefa.
Čak vjerujem da si vladarica svemira.
Donijet ću ti copihue, radosno cvijeće s planina,
Tamne lješnjake i šumske košare cjelova.
Htio bih s tobom učiniti
što proljeće čini sa trešnjama.
Neruda

subota, 02.02.2008.

Sada kada ništa ne može vratiti dane prohujalog ljeta....

Lutajuci po blogovima, probuđujući stare uspomene naletjela sam na svoj stari blog. Zaboravila sam na njega. Kao da sam tek danas otvorila oči i shvatila koliko sam se promijenila, kakvi su mi bili stavovi tada, u srednjoj školi a kakvi su mi sada samo nekoliko mjeseci kasnije. Kada se nalazim u sasvim drugačijem svijetu pogođena i izmorena s novim starim problemima. Također sam pod komentarima vidjela jedan komentar koji me baš učinio sretnom, iako je od anonimne osobe. Ovo bi trebao biti zadnji post na ovom blogu, jer bojim se da bi moji postovi previše odudarali od onog zbog čega sam napravila taj blog kada sam imala 18. love and peace svima, čitamo se na nekom drugom mjestueek

|komentiraj 7| printaj| #|

 

 

 

 

 

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.