1621

Novi blogg

eh odlucile smo napraviti novi blogg, al hrvatski...nekako je bolji, ima vise opcija:P
zovemo se rea,sandra i ida i zavrsile smo 8 razred o.s. musa cazim catic
blogg smo napravili iz ciste dosade, al et...valjda ce vam se svidjeti...zujocerek

04.07.2006. u 21:25 | 6 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O nama:

Sandra Mehmedovic: 15 god.
school: 1. gimnazija:D
likes: citanje, raju, msn, muziku
dislikes: dvolicne osobe, laz
msn: sandra_mehmedovich@hotmail.com

Rea Adilagic: 15 god.
school: 6. gimnazija aBd:D
likes: raju, msn, muziku
dislikes: dvolicne osobe
msn: rea_vjestica@hotmail.com

Ida Serdarevic:15 god.
school: pbgs:D
likes: citanje, raju, muziku,
dislikes: svadje, dvolicne osobe, ulizice
msn: ida_serdarevic@hotmail.com

RedOvnO PoSjEcUjEmO:DDD

Sandra
VIII-3
Extra bloggich-trivjestice
Mery
Irmin blogg
Extra blogg-adisa
Sejmin bloggich
Stefanov i Bojanov blogg
Ma extra su-mery, emina, erna, nejira
Skala i mak-extra blogg
Makov blogg
Skalin blogg
Nadjin blogg
Snjezana-dusha od cure:DDD
Dibich:DDD
Aminchic
Tri ludjakinje
Fare
Felle
Jenny

ObAvEznO PoSjEtItE:
Tata nas je ostavio

Smells like teen spirit-Nirvana

SMELLS LIKE TEEN SPIRIT

Load up on guns and bring your friends
It's fun to lose and to pretend
She's over bored and self assured
Oh no, I know a dirty word

Hello, hello, hello, how low? (x3)
Hello, hello, hello!

With the lights out, it's less dangerous
Here we are now, entertain us
I feel stupid and contagious
Here we are now, entertain us
A mulatto
An albino
A mosquito
My libido
Yay! (x3)

I'm worse at what I do best
And for this gift I feel blessed
Our little group has always been
And always will until the end

Hello, hello, hello, how low? (x3)
Hello, hello, hello!

With the lights out, it's less dangerous
Here we are now, entertain us
I feel stupid and contagious
Here we are now, entertain us
A mulatto
An albino
A mosquito
My libido
Yay! (x3)

And I forget just why I taste
Oh yeah, I guess it makes me smile
I found it hard, it's hard to find
Oh well, whatever, nevermind

Hello, hello, hello, how low? (x3)
Hello, hello, hello!

With the lights out, it's less dangerous
Here we are now, entertain us
I feel stupid and contagious
Here we are now, entertain us
A mulatto
An albino
A mosquito
My libido

A denial! (x9)