...xXx[ happy day ]xXx...


.....eo da se i ja napokon javim...vidim da svi pišu nove posthove pa se i ja sjetila našvrljati nešto....iako mi se baš ni ne da...jednostavno ne pišu mi se više postovi....čak sam i razmišljala da zatvorim ovaj blog...ionako nikome ne znači....eh...al doro...vidjet ću ja još...to meni nekad dođu takve bubice u glavu...uh...i ja pišem gluposti....hvala punoo svima što su ostavljali komentare..puno hvala i Adrianu koji je ostavio jedan ali vrijedan komentar...znaj da sam uvijek tu kad god ti bude teško i stvarno mogu Bogu zahvaliti što imam tako dobrog i iskrenog prijatelja koji mi jakoo punoo znači..stvarno ste se svi trudili i samo tako nastavite....još jednom HVALA SVIMA.....
....[na početku moram reći nešto malo...hvala Mateji i Ivoni što su mi predali štafetu,al sorry curke danas je neću stići napisati....i inače mislim da neću više pisati onakve štafete o prijateljima,jer je došlo i do nekih malih ljutnji što nekog nisam navela u štafeti...al oke...jel tako Šujda....??:....sve je to riješeno,al sam imala neki osjećaj da će se takvo što dogoditi....]Image and video hosting by TinyPic
....[prošla subota je bila bajna...sve je bilo za 5...a i sami ste vidjeli slike na blogu mog bubača...a ako niste idite što prije i vidjet ćete...hhehhh....bili smo naravno u mobyu koji je bio punnn...tamo smo se slikali i zabavljali...Tea i ja pričale malo sa Šujdom,a najviše sa Adrianom...baš smo se ispričali...a onda na kraju su nas još malo zj Želja i Šujda,koji su mislili da sam se na njih naljutila,al vjerujte boysi niste vi bili u pitanju....nadam se da će i današnja subota biti slična prošloj...a mozda još sutra dodam neke stvarčice o suboti ako mi se bude dalo....iako čisto sumnjam....al oookeee....]Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
...[cijeli ovaj tjedan je protekao vrlo brzo...imala sam u utorak test iz matematike i još nznm koliko sam dobila,a u srijedu smo pisali test iz fizike i dobio ja 3...hheh...ja mislio da ću dobit 1,al ipak izgleda da ja nešto malo znam....hhehh...a jučerašnji dan nije mogao biti bolji....uh...bilo svega....prvo bila gore na praksi u remontu,bolje da ne pišem šta sam sve morala radit...hjoooj nemojte me na to ni podsjećat...nene....onda morala ić na elektrotehniku u šk0lu...al to mi je bilo baš bzvz jer ne volim tu "Žensku smjenu" kako to mnogi zovu....onda sam se našla s mojim bubačom pa smo malo išle švrljati gradom...otišle malo do knjižnice,ispričale se putem,a po povratku smo svratile do Jungle...tamo bio Dacko,Torby i Gotal...bila je mala gužvara pa smo bili s njima u društvu i popili s njima kapuccino....ahha...i s njima se ispričale...a tamo sam srela nekoga...jel da bubaču???....hhehhh....uh al su nas gledali...hj000j....i kad sam išla doma,znaš ko mi je poslao poruku jel da??...aj000j....nadam se da će sutra uspijeti moj plan...i tako sam jučer bila happy zbog svega i nitko mi nije mogao pokvariti raspoloženje i da je htio....]Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
...[što se tiče ljubavi....hmm...ZASAD slobodna....mozda ne zadugo još....hhheehh.....""al dobro šta sad""....]Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
...[što se tiče folklora sve je super...trebali bi 3.2 ići u Mohacs na "buše",al ja još nznm dali idem,mozda ne budem bila doma....pred kraj 7.mjeseca najvjerojatnije idemo na Cipar i trebali bi mi u Njemačku isto,al još se ništa ne zna..]Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
...[eto mislim da bi to bilo to...ne znam ni kako mi se uopće dalo pisati ovako dug posth,al oke...sad sam mirna par tjedana....sad odoh...komentirajte mi i dalje....ljubim Vas sve....¤veliki poZz¤ mom bubaču,Adrianu,Želji,Šujdi,Dacku,Sari,Ivani,Ines,mojoj blizanki,Bojani,Kondili...itd...byebye...]


26.01.2008. . K .. ..komentari..(270..) . P . # . ^


< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Travanj 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (7)
Ožujak 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



[¤Nešto više o meni¤]


ovo bi kao bila ja:



-ime:Maja
-prezime:koga briga
-škola:teh.za računalstvo
-razred:1.Q
-mjesto:Beli Manastir

{VOLIM sve što vole mladi...:
-izlaske
-šminkanje,sređivanje
-haljine,štiklice
-dečke(hheh)
-vikend
-smijati se
-moj mobač,mp4
-plesati,pjevati
-shoping
-mou siss,my parents
-komp
-more,snijeg
-skijanje,plivanje
-moe frendice i frendove. .
....N€ VOLIM....
-umišljene,sebične osobe
-omalovažavanje,ogovaranje
-hvalisanje
-ulizivanje,prevaru
-svađu,tuče,ratove
-glad i siromaštvo
-nepravdu u svijetu
-cigarete. . .

-best prijateljica:Dorotea
-ostali frendovi:Adrian,Želja,
Šujda,Ivana,Ines,
Tanja,Sara,Ivona. . .
-hobi:plesanje,pjevanje,
sviranje
-plešem u HKUD-u Beli Manastir
-pjevam u zboru
-sviram sintisjzer
-za sebe mogu reći da sam dosta osjećajna osoba,
uvijek spremna pomoći..valjda pretty,smart...
....€to toliko o meni}.....

evo slike moje najbolje bubachice...

. . to vam je Tea(Dorotea)..al ugl to vam je moja bubachica..
jako ju volim jer joj sve mogu reći.. ona je tu kad
god mi je teško..uvijek mi pomogne..
nasmijava me. . lijepa,zgodna...ma super je. .
. . nema takve kopije...heh...ona je najbolja
bubachica koju jakoo0o0oo volim...

Linkovi


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Sarch3kiss
MINISTARKAkiss
bubač moj vejikikiss
Zoricakiss
spaljena na kvadratkiss
Kondicka i Bandovkakiss
Moa blizankakiss
Bojanakiss
¤Ineska¤kiss
Ivona gymkiss
Dajanakiss
Željakiss
Šujdakiss



×Ksenija i ja×

×Tanja i ja×

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic





Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




































Text Miscellaneous Glitters

Text Miscellaneous Glitters





Tweety Bird W/ Heart Glitter Glitters

Tweety Bird W/ Heart Glitter Glitters




HOT Comment Graphics
HOT Myspace Layouts
Free Arcade Games


HOT Comment Graphics
HOT Myspace Layouts
Free Arcade Games



image hosting for myspace hosted images

image hosting for myspace



Blonde Love Is Like Box Of Chocolates Words

Blonde Love Is Like Box Of Chocolates Words



Image hosted at bigoo images

Image hosted at bigoo



Cartoon Glitters

Cartoon Glitters



Cartoon Glitters

Cartoon Glitters



evo par slika sa mog nastupa sa zborom:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
jA sam ona u bijeloj majici i kratkim jeans hlacama
Maja sVIra:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
jA svIRam,a zBOr pJEVa:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us