;)my basketball life...

ponedjeljak, 29.05.2006.

hey!! mah evo ja sam našla sliku trio karme pa da vam stavim... thumbupthumbup
Image Hosted by ImageShack.us
ovaj lijevo je božo,desno je jumbo a u sredini je leo koji nije bio jučer u brodu...al sam ga upoznala u desetom mjesecu... ovom prilikom bi ih sve pozdravila...dečki veliki ki$$ i pozzzz

29.05.2006. u 16:27 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ovdje ćete čitati ako,vas zanima,šta ja radim svaki dan...dobro, SKORO svaki dan...=)
Image Hosted by ImageShack.us
grb svjetlosti....

Linkovi


MARTINA
IVA
DAMIR
KIĆO
DORA
to su moji linkići...

Image Hosted by ImageShack.us
we playing basketball...

o meni...

ja sam: iva
možete me zvati:iveta(tako me baka nazvala)dijete,jordan,iverson,gira...
rođena sam: 13.3.1993.god.
u horoskopu sam: riba
kada nemam šta raditi: možete me naći na igralištu kako haklam sa frendovima
bavim se: košarkom
od jezika govorim: njemački i engleski
u školi: sam odlična učenica
u društvu mi kažu: da sam duhovita, zabavna, vesela , i društvena osoba
najviše se volim posvađati: sa svoje dvije sestre anom (10 god) i enom (3 god)
od hobija još: volim čitati i voziti se bikeom
najbolja frendica mi je : martina
najbolji frend mi je: harun
i to bi bilo to...ako nešto još nekoga zanima dodaj komentar...
Ki$$
Free Website Counter
Free Website Counter

na mom prošlom blogu (koji i sada postoji) je bilo toliko ljudi...pa se sada nastavlja..