;)my basketball life...

ponedjeljak, 29.05.2006.

28.5.2006, nedjelja

hey!!!mahmah danas je bio sve u svemu dobar dan!!! thumbupthumbup moj mali nećak se krstio i sad se zove DINO!!! smijehsmijeh a sladak je ko...nemogu ga ni s čim usporediti... smijeh i onda se okupila cijela family...bilo je oko 80 ljudi...i moja sestrična iz zadra je povela jedan trio koji se zove KARMA... jutro je ovako počelo: probudila sam se u pola deset jer je u pola 11 bila misa za malog dinu... spavala sam kod najfrendice martine... nije mi se dalo oblačiti pa sam u spavaćici otišla kod tete, a ona živi dvije kuće dalje... i tamo su bile pripreme ko za svatove.. i u spavaćoj sobi sam vidila dečke iz trio karme...yesyes i bila sam sretna jer su došli...mama mi nije donjela robu za crkvu tako da sam ostala kod tete, a svi su otišli na krštenje...i skuhala sam kavu dečkima i probudila ih... yesyes i oni su pili moju kavu i smokinsmokin su... onda smo vani u dvorištu namještali njihove klavijature za sviranje... a ja njih obožavam.. i malo sam se bliže upoznala iako sam ih već znala... pa smo se zajebavali.. dečki su super kad su ostali došli ja sam se obukla-negdje oko 12 sati... i onda su oni svirali i ručali smo... njaminjaminjaminjami pa smo martina i ja igrale tenisa i košarke... i onda oko 3 sam ja popila dvije-tri čaše vina (bijelog).. partyparty i onda me malo poslije bolila glava.. bangbang pa smo se rasplesali ... ja sam i svirala električnu gitaru i pjevala na mikrofon...koja ludnica.. ludlud baš je bilo strava...i onda su neki pretjerali u piću.. zujozujo pa se moj stari napio zajedno s marinom... al sve je ok prošlo... prije toga smo božo iz trio karme i ja gledali utakmicu pa smo plesali... poslije sam ja otišla malo do nećaka... baš je sladak!!! malo sam ga kisskisskisscerekkisssmijeh dogovorila sam se s marinom da stižem u zadar s martinom i njenom sekom ivonom 22.6... nutnut pa sam pričala i zezala se s jumbom iz trio karme... i na kraju (negdje prije sat vremena) sam morala kući... i pozdravit se s mojim božom i jumbom... božo mi dao broj moba i reko da kad dođem u zadar ići ćemo na kupanje... yesyes ZAKON!!! i sad su moji mene i moju seku doveli kući... a oni su otišli s božom i jumbom na kavu... KOJI DAN!!! baš je bilo zakon... smijehsmijehostala bi ja još u Vrbi al prokleta škola!!! rolleyesrolleyes slikali smo se al ću staviti slike negdje poslije kad ih dobijem... ki$$ i big pozzzz svima
Image Hosted by ImageShack.us
vidite ih kako su slatki... a meni je borik ljepši... upoznala sam se johnsonom iz zadra to je crnac, a baš je na slici okrenuo glavu... ev slika borika :
Image Hosted by ImageShack.us
ovi su još ljepši i igraju bolje nego zadar, samo što zadar sve utakmice namjesti... najbolji mi je broj 5-miro dundov..

pozzzzzzzzzz svima ak nešt fali recite preko komentara..

29.05.2006. u 14:53 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ovdje ćete čitati ako,vas zanima,šta ja radim svaki dan...dobro, SKORO svaki dan...=)
Image Hosted by ImageShack.us
grb svjetlosti....

Linkovi


MARTINA
IVA
DAMIR
KIĆO
DORA
to su moji linkići...

Image Hosted by ImageShack.us
we playing basketball...

o meni...

ja sam: iva
možete me zvati:iveta(tako me baka nazvala)dijete,jordan,iverson,gira...
rođena sam: 13.3.1993.god.
u horoskopu sam: riba
kada nemam šta raditi: možete me naći na igralištu kako haklam sa frendovima
bavim se: košarkom
od jezika govorim: njemački i engleski
u školi: sam odlična učenica
u društvu mi kažu: da sam duhovita, zabavna, vesela , i društvena osoba
najviše se volim posvađati: sa svoje dvije sestre anom (10 god) i enom (3 god)
od hobija još: volim čitati i voziti se bikeom
najbolja frendica mi je : martina
najbolji frend mi je: harun
i to bi bilo to...ako nešto još nekoga zanima dodaj komentar...
Ki$$
Free Website Counter
Free Website Counter

na mom prošlom blogu (koji i sada postoji) je bilo toliko ljudi...pa se sada nastavlja..