ja ja i opet ja...

03.08.2007., petak

bok svima!!!

Hy...Pošto mi anonimci pišu ružne poruke što se meni ne sviđa a i nevolim kada neko anonimno sere po tuđim blogovima, ako je baš faca da sere po tuđim blogovima onda bar neka to nebude anonimno neka bude faca i neka se zna ko to radi tako da od danas nećete moći me anonimno komentirati moći ćete me komentirati samo javno tako da vidim te face koji se samo prave da su face a ustvari se nisko spuštaju što je bjedno i glupo!!! Tako da ima i jedan(http://jaje13.blog.hr) koji je to radio javno i blokiran je i poslana mu je pritužba na blog.Tako da ako budete i javno srali znajte da cete biti blokirani i prijavljeni a što se tiče chata na njemu mogu brisati koliko hocu...Knjigu gostiju mogu maknuti kada hocu....Tako da vam se neisplati biti bezobrazni i nekulturni prema meni jer cu ja prema bezobraznima i nekulturnima biti bezobrazna i kulturna necu vas ni vrijeđati niti se spuštati nisko, samo vas stavim na blok!!!!

pozz svima kasnij će doći i novi post!!!

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws




- 14:01 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (14)
Srpanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

Msn, skype, e-mail or icq

Pjesme