.malenimoj https://blog.dnevnik.hr/130908malenimoj

srijeda, 25.11.2009.

Eto što god da počnem pisati ispadne mi glupo. Očito sam prošla onu fazu srceparajućih tekstova na koje se nekima diže i ono malo kose na glavi dok oni drugi traže nešto zajedničko svim našim sudbinama... ništa nije zajedničko i na svoju situaciju isključivo utječete sami....

Primjećujem da su neki otišli, neki se ponovno vratili neki životare kao i ja. No sve je to za ljude, s obzirom da živimo u pravnoj državi koja štiti sve samo ne one koje bi trebala, još nam je i dobro. I kako mi je sinoć kasno jedna uvažena gospođa rekla, pa vi ste postale vještice... i jesmo, s četiri metle a ne s jednom i zato metemo sve pred sobom...
Toliko od mene, odoh zapaliti jednu dok još mogu jer me izgleda čapava sezonska gripa...šatro to je svinjska al ne prenosi se preko ekrana pa ne morate bježati...

Do skorog viđenja...

25.11.2009. u 13:03 • 11 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.