.malenimoj https://blog.dnevnik.hr/130908malenimoj

nedjelja, 12.10.2008.

...kruščić moj...


Hm, hm … vrt, susjedi, zabranjeno voće….svega pomalo ali nešto fali….
Dobro, u zadnje vrijeme nekako mi se otme uzrečica “seks u normalnim količinama“ nekada ga upražnjavala, no vremena se mijenjaju, čijom krivicom, možda i mojom, no nije važno…
Dobro znam da sex nije kruh ili krumpir da ga važemo, no nekako mi usporedba s njim baš legla….koliko nam treba, jedna kila il kila i pol na dan…
Ovisi naravno o našem apetitu u određene dane… no recimo, da je normalno jedna kila dnevno….
Konzumirate li vi vaš kruščić dovoljno puta …. Što znači dovoljno? Što znači kad nekog pitate, ima li sexa kod tebe…. Jel to jednom dnevno (ako ćemo se lagati ….hihihi) jednom tjedno ( ako ćemo se zezati…hahaha), jednom mjesečno (ako ćemo igrati iskreno) ili ne daj bože jednom u pola godine (tada se moramo zabrinuti)…. Opet će neki reći da sam prosta…. Znate kak se kaže što kome fali o tome piše….a kaj ja tu morem…
…ima još nešto, jedete li svoj kruščić uvijek za istim stolom, ako ne , zašto ne. Što je to falilo onom doma da ste potražili kruščić za drugim stolom….
…. jedini kruščić polako mi se suši…morat ću provjeriti jel friškiji kod susjeda, hm što kažete….nema izvlačenja…. jel bolje jesti friškiji, malo osušen pa provjerene kvalitete...osim toga kako da znam da netko nije čapao moj kruščić....

12.10.2008. u 23:30 • 23 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.