četvrtak, 25.05.2006.

... Zbogom X.đenerejšn... :(((

... ah, napokon smo ih se rješili! naughty
... just joking... dead ...
falite namnono ...
tnx na super danu maturanata... tnx na dvije godine provedene s vama... tnx za sve što se učinili za nas (svjesno ili nesvjesnozujo) ... tnx na tome što se tako ludi i puni pozitivne energijenut ... tnx što se to što jesteyes
ne znam što da vam više napišem i što da kažem... želimo vam sve naj, naj, najbolje u svemu što raditeyes ... i... ne ćemo vas zaboraviti.. no ... a vi, kad vam dosadne spike sa faxa, sjetite se malo nas koji još uvijek muku mučimo sa srednjom školom, profesorima, odgajateljima i svime što ide uz topuknucu ... i dođite nas posjetit koji putrolleyes ...
eto, toliko od nas...
Bye,bye X.đenerejšn! wavemahwave ...

mislim da za ovaj post postoji prigodna pjesma od "ERE" ....

Don't you forget about me, don't you forget about me.
We were soft and young, in a world of innocence.
Don't you forget about me, don't you forget all of our dreams.
Now you've gone away, only emptiness remains.
Don't you forget about me, don't you forget about me.
Don't you forget about me, don't you forget about me.

We were soft and young, in a world of innocence.
Don't you forget about me, don't you forget all of our dreams.
Now you've gone away, only emptiness remains.
Don't you forget about me.
We were soft and young, in a world of innocence.
Don't you forget about me.
Don't you forget about me.


i naravno, pjesma koju je naš trio otpjevao mali milijun putablablablablablabla... dečki, tnx na ponoćnim serenadamawink

Da te mogu pismom zvati ja bi piva život cili, da se barem opet vrati vrime kad smo sritni bili, da te mogu pismom zvati ja bi piva nebi staja, da se stara ljubav vrati nebi pismi bilo kraja!!


Pozdrav cijeloj X.đenerejšn od XII.denerejšn!
volimo vas!!


©Ivana

- 20:59 - Tvoje riječi ( 1 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>