Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KiSs KiSs Yep/NoPe

by °°LiL BuT EviL°°

MoJ MsN:
dora_snk@hotmail.com


Malo o meni..
Ja sam Dora.. Imam 14 godina..
zovu me na kućni,mob, Tuta,
Šloki, itd. Idem u Mladost u Osijeku..
Kvart.. Sjenjak
Slušam.. skoro sve..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
nas 4 nindžee.. Mi SmO kuUL

Tak sLičKe i OsTaLo

BiSeRi..

* Kramba : vi nebi znali ni stolicu čuvat!

* Anita: Zove me neko sa skrivenog broja
Dora: Koji broj?

* Petra meni govori : Di si chevapushanko
s lukom..lol

* Imali mi ispit iz teh.. i sad se mi švercali (ma jook=) )
i sad imate onu tinol žicu koja se radi od olova i kositra..
kaže Zec: od olova i Kosovaa?

FrEnDoWi i FrEnDiCe..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Eo NeDić.. MuŽ moj.. xD..
PrEdObAr ČoVo.. Ma e SvE nAjBoLjE..
BaBaC.. ZaEbAnT.. Hhwavekiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Eo Bo0rNa.. Ma e.. ČoVjEk i PoL..KaD oN pOčNe sA sVoiM fOrAma..
hehe.. NiNdŽawavekiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Aa Mo0Rgi d MaCaN.. HeHe..
On Je LeGeNda.. SuPeR fReNd i ZaEbaNT..
On e NiNdŽa.. S nUnČaKaMa.. Hehehe..
wavekiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
PaVLoViĆ.. FuDbALeR.. ZaJeBaVa sE i SvE.. IdE sA mNoM nA BaSkEt..
IaKo Me On DoBiA.. Hh.. Ma NmVz.. DoBiT ćEm I ja NjEgA kOii PuT.. xD
wavekiss

subota, 22.03.2008.

Ah eo novi post..

mislim stvarno bio bi red na mene da napišem post.. nisam pisala nekih mjesec-dva.. a i rekla sam Sari da ću napisat.. pa ajde.. kod mene ništa posebno novo.. osim tu i tamo nekih sranja.. mislim naravno zašto bi se meni događale dobre stvari.. al ajd.. ugl.. najvjerojatnije ćem morat u šibenik i split... a ja nebi.. ne znam šta bi pisala..
sretan vam Uskrs.. vazam.. vaskrs.. kak god hoćete.. i tak nema škole.. znači uživancija.. hehe.. ajd da ne serem previše.. idem .. papa..kiss.. wwp..

- 21:07 - KisSs KisSs SaMo(59) - PrInTaJ BeJbE - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.