123456789... iz kućice svi!

nedjelja, 13.03.2005.

Baba

veni baba, vidi baba, vici baba
a.: Gde si baba, iz'eo te fleš!
baba: Eeevoo. (puno samosažaljenja)
a. Kako si? (uviđam grešku)
baba: Blablablablablablablablablablabla... (odmičem slušalicu, ne pratim smisao, razmišljam o ostavci...)
a.: Ni ja se ne osećam najbolje (uviđam šansu, igram prljavo, žao mi je, al' takav je pos'o, ilovača, ni ja ga ne volim), nešto sam ti malaksao (mnogo droge baba, mnogo). Šta misliš o tome da dođem sutra, umesto danas?
baba: Dooobro. (al' biće ti žao jednom kad...) Donesi mi jeeedan hleb. Al' onaj crni, sa tri rupe, ne onaj beli koji je k'o slama.
a. I ja kupujem samo taj. Beli je k'o slama (čepljenje classique).
baba: Doviđenja...
a. Ej, vidimo se sutra! (puno nade, optimizma)

Spuštam slušalicu i mislim o večnom proleću.
- 14:48 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>