123456789... iz kućice svi!

četvrtak, 17.02.2005.

Pingvini, beli medvedi i mi ostali

novinar: dobar dan. jeli to dispecer beogradskih elektrana?
nadrkani covek (u daljem textu dispecer): da.
novinar: u proslom saopstenju je receno da ce radovi na toplovodu biti zavrseni u toku prepodneva.
dispecer: nisam ja to reko.
novinar: ali, vi ste rekli da ce popravka biti zavrsena jos juce, u vecernjim satima?
dispecer: ja ne znam sta je s vama, zasto dezinformisete gledaoce. nisam ja to reko.
novinar: izgleda da smo pogresno informisani. kada ce grejanje biti ukljuceno.
dispecer: ekipa je na terenu...
novinar: znaci, kad mozemo da ocekujemo stabilizaciju grejanja?
dispecer: tu-tuu, tu-tuu...

krug dvojke jos uvek nije dobio daljinsku toplotu, a ja nemam furunu pored sebe...

- 12:54 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>