Starogrojka

srijeda, 25.01.2006.

HA, HA, HA, HA !!! :D

aaaaaaaaa danas mi je bilo super u školi.... radila sam svakog sranja, glupirala se i zezala... hehe
Isprva sam bila nervozna jer sam morala prepisivat engleski, matematiku i hrvatski :) hehe (kao svakog dana).....i tako.... a najviše sam se razpizdila oko ove glupe profe iz engleskog... kud baš uvijek ona spije nać neke najgluplje ideje...uhh >:( grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr !!!
Morali smo za domaći napisat neki glupi intervju....sa mojim najdražim sportašem/icom (a kao prvo nit pratim sport nit me briga za sport! i kako ću ja sad šta znat) ....i sad bi ona meni ili ostalima rekla: " Ne nije to tako ... to nije profesionalno...." ko da smo mi studirali za novinare... i naravno zbog nje i tog što si ona umišlja dobila 3) >:|

A zadnja dva-tri sata sam u one male odmore toliko ludirala da nisama više ne znam što i kako... hehehe.....evo ovako..... Kad sam išla na wc i lijepo sa frendama bila svaka u svojoj kabini (a ima ih dvije) preko zidova smo jedna drugoj bacale wc papire... i tako odjedanput došla čistačica....:" Jooooooooooj koliko papiraa.... šta vi tu radite....", a ja se smijem iz kabine (onako potiho....) i kašljem (namjerno) a kad sam izašla samo sam što brže šmugnula na hodnik... hehehe.....
I tako naprimjer se derala po hodnicima, gurala, zezala, natezala, svakog sranja... a smijali smo se svi... pogotovo jedan put kad sam se ja nekako bolesno nasmijala pa su se ovi drugi cereklali.....
Imala sam danas jednu pernicu iz šestog (imam ih dosta pa ih mijenjam) na kojoj su bili potpisi....a Maca (tako zovemo jednog dečka koji sjedi ispred mene) je reko da na mjesto ispod potpisa Marije, napišem + Maca.... i naravno to sam još i napisala sa penkalom... hehehe.... dobro da još Marija nije vidjela jer bi mi pernica mogla bit cijela od korektora :D

I to je to..... byee!!!!!!!!!!!!

Image Hosted by ImageShack.us

- 17:42 - opali nešto (1) - nemoj!! požalit ćeš! - #

<< Arhiva >>

  siječanj, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Ovaj blog govori o mojem životu...što se događa svakog dana. Opisuje dane kad sam sretna, tužna i naravno kad ludujem :-)
    Moči ćete možda naći i neke moje komentare prema
    stvarima u današnjem životu.... Nadam se da će vam se moj blog svidjeti.... :-P



Linkovi

NEŠTO O MENI :

  • Zovem se Andrea. Živim na otoku Hvaru i imam 13 godina.
    Bavim se folklorom i pjevam u dva zbora (školski i župni).
    Hobi mi je fotografiranje, izležavanje i crtanje.
    Visoka sam 170 cm. U rujnu mi je rođendan....15.09.1992. sam rođena.
    Kilogrami su moja mala tajna........ :p
    Volim:
    -prirodu
    -dobrotu
    -poštenje
    -društvo
    -......
    Ne volim:
    -zlo
    -rat
    -pedofile i ginekologe... :p
    -profesore
    -šminku i te glupost... :-P
    Moja najbolja prijateljica je Ana.
    Nadam se da će vam se blog svidjeti
    i sve gluposti koje budem pisala....
    Boooooooook! :-* kiss


  • Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us