Starogrojka

petak, 20.01.2006.

Evo me pobjegla sam iz ludnicee..... :P ljiiiiz

Image Hosted by ImageShack.us


Alohaaaaaaaaa :P ljiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiz svimaaa!!!
Jučer sam nazvala Tenu :) ima lijep glasić heheheheeeeeeee :D
A nešto se čudno dogodilo... sanjala sam nešto po prvi put od ovih praznika (a možda i pretjerujem, ali sam sigurna da je to tako....) ..... :-/ Sanjala sam da sam došla kod Tene... a da me ona nije voljela (kao prijateljicuuu!!!! :-D ) zapravo e mrzila... i da sam tako jednom došla kod nje i pred puno ljudi (od gnjeva) počela nešto govorit... ko da sam neki tamo demokrat... ili šta već (i sve je to bila istina... )
I da me ona počela zamječivat.... (moglo bi se reč da sam iz toga mogla naučit da ako hoćeš da se netko druži sa tobom ne trebaš ga gnjavit jer ćeš onda tek napravit ono suprotno.... :P )......
A evo ješ nešto čudno.... probudila sam se u 6:45 :-o a inače mi je navika da mi budilica zazvoni, ja je izgasim i sama sebi rečem da nastavim spat još kojih 10 min... :D a onda me mama probudi i kaže da kasnim... heheh
I tako..... Sad idem na vjeronauk u 16:00 h, a tamo se samo zezamo.... zapravo ništa ni ne naučim od onog što nam svećenik izdiktira :-D hehehe!

A dobro... sad kad sam malo tu kenjala idem ća pred tv :P do vjeronauka pa usisavat kuću, a onda pod tuš :P smrdim ! :D heheh.......

BOOOOOOOOOOOOOK & L J I I I I I I I I Z !!!!!!!! :-* KI$$ :P

- 14:23 - opali nešto (2) - nemoj!! požalit ćeš! - #

<< Arhiva >>

  siječanj, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Ovaj blog govori o mojem životu...što se događa svakog dana. Opisuje dane kad sam sretna, tužna i naravno kad ludujem :-)
    Moči ćete možda naći i neke moje komentare prema
    stvarima u današnjem životu.... Nadam se da će vam se moj blog svidjeti.... :-P



Linkovi

NEŠTO O MENI :

  • Zovem se Andrea. Živim na otoku Hvaru i imam 13 godina.
    Bavim se folklorom i pjevam u dva zbora (školski i župni).
    Hobi mi je fotografiranje, izležavanje i crtanje.
    Visoka sam 170 cm. U rujnu mi je rođendan....15.09.1992. sam rođena.
    Kilogrami su moja mala tajna........ :p
    Volim:
    -prirodu
    -dobrotu
    -poštenje
    -društvo
    -......
    Ne volim:
    -zlo
    -rat
    -pedofile i ginekologe... :p
    -profesore
    -šminku i te glupost... :-P
    Moja najbolja prijateljica je Ana.
    Nadam se da će vam se blog svidjeti
    i sve gluposti koje budem pisala....
    Boooooooook! :-* kiss


  • Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us