Starogrojka

subota, 14.01.2006.

Dani učenja, mučenja i ostalih sranja....

Ah, evo opet će škola....i to prekosutraaaa!!!!!
Nisam još napisala lektiru ali zahvaljujući Teninom blogu na kojem su dva para lektira uspjela sam naći kratak sadržaj (muahahahahhahahaaaa)......
Moj blog skoro nitko ne čita, samo Tena svrati redovito :P hehe Tena, hvala!

Ajme, uopče mi nije nedostajalo ispitivanje, profesori, domaći i učenje.... samo društvo..... A i imam osječaj da mi je glava skrooooz prazna....a otac mi puni glavu da počnem učit od početka! Uh koja tlakaaaa!!!! Još ne znam šta bi upisala... al bi ostala na otoku sa roditeljima, ne bi nikako htjela biti u stanu sa sestrom :D ubila bi mi živce! puj, puj!
Na otoku imamo samo GIMNAZIJU, TURISTIČKU I UGOSTITELJSKA :p bljaak Možda bi došla u obzir gimazija :-/ hm hm hmmmm..... hehe....

Uh danas bi trebala napisat lektiru do kraja, okupat psa... (smrdi gore nego tvor :D 100% ) iako mi se čini da će on mene prvu okupat :( ajmeee .... iiiii..... šta bi ono još trebala napraviiit :-/ ? ahaaa i uredit oko kuće ):- ( uh :D hehehe nek se i ja malo razgibam.....

Bok, možda se još danas čujemo..... ;-D :-* kiss

Image Hosted by ImageShack.us

- 11:43 - opali nešto (3) - nemoj!! požalit ćeš! - #

<< Arhiva >>

  siječanj, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Ovaj blog govori o mojem životu...što se događa svakog dana. Opisuje dane kad sam sretna, tužna i naravno kad ludujem :-)
    Moči ćete možda naći i neke moje komentare prema
    stvarima u današnjem životu.... Nadam se da će vam se moj blog svidjeti.... :-P



Linkovi

NEŠTO O MENI :

  • Zovem se Andrea. Živim na otoku Hvaru i imam 13 godina.
    Bavim se folklorom i pjevam u dva zbora (školski i župni).
    Hobi mi je fotografiranje, izležavanje i crtanje.
    Visoka sam 170 cm. U rujnu mi je rođendan....15.09.1992. sam rođena.
    Kilogrami su moja mala tajna........ :p
    Volim:
    -prirodu
    -dobrotu
    -poštenje
    -društvo
    -......
    Ne volim:
    -zlo
    -rat
    -pedofile i ginekologe... :p
    -profesore
    -šminku i te glupost... :-P
    Moja najbolja prijateljica je Ana.
    Nadam se da će vam se blog svidjeti
    i sve gluposti koje budem pisala....
    Boooooooook! :-* kiss


  • Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us