Starogrojka

ponedjeljak, 09.01.2006.

Danas.... 09.01.2006. :)


Evo jučer sam se probudila negdje oko 9-10 sati a možda i više....
Juraj me hvala Bogu nije gnjavio (još) :D hihi
Poslije ručka sam išla malo vani prošetat po snijegu.... a onaj mali gnjavator me pratio... uhh...
Pa sam opet otišla u kuću a on zamnom... |:( ufffffff....... pa sam opet izašla, i naravno on za mnom....
Snijeg je imao ledenu koru pa nisam mogla napravit normalnog sniješka od tri grude.... al sam eto na jednom mjestu našla gdje je bio mekši i uspjeli ja i Juraj napraviti velikog, pravog snijegovićaaa!!!
Evo vam i slike.... Malo smo šetali ja i Juraj ..... već smo se malo spijateljili..... A taman kad se to dogodilo trebala sam krenut na put.... :p ea tako je to.... :D hihihi..... Dok sam putovala došao mi je mms....od Ane.... zamisli ovoo!!! MMS!!!!! Božeeee!!! To je bilo čudo....jer bi ja nju uvijek morala nagovorit kad kupi bon da mi nešto pošalje.... VALJDA SAM JOJ NEDOSTAJALA :P hehe ... poslala mi je u jednom mms-u dvije slike, dva tona i dva texta :-o wow stvarno joj nedostajem :p heh

I tako danas sam se probudila oko 9 sati i kanim ić sa Anom šetat al se još čujemo ....... BOOOOOOOOOOOOOK!!!!!!!

- 10:50 - opali nešto (2) - nemoj!! požalit ćeš! - #

<< Arhiva >>

  siječanj, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Ovaj blog govori o mojem životu...što se događa svakog dana. Opisuje dane kad sam sretna, tužna i naravno kad ludujem :-)
    Moči ćete možda naći i neke moje komentare prema
    stvarima u današnjem životu.... Nadam se da će vam se moj blog svidjeti.... :-P



Linkovi

NEŠTO O MENI :

  • Zovem se Andrea. Živim na otoku Hvaru i imam 13 godina.
    Bavim se folklorom i pjevam u dva zbora (školski i župni).
    Hobi mi je fotografiranje, izležavanje i crtanje.
    Visoka sam 170 cm. U rujnu mi je rođendan....15.09.1992. sam rođena.
    Kilogrami su moja mala tajna........ :p
    Volim:
    -prirodu
    -dobrotu
    -poštenje
    -društvo
    -......
    Ne volim:
    -zlo
    -rat
    -pedofile i ginekologe... :p
    -profesore
    -šminku i te glupost... :-P
    Moja najbolja prijateljica je Ana.
    Nadam se da će vam se blog svidjeti
    i sve gluposti koje budem pisala....
    Boooooooook! :-* kiss


  • Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us