Starogrojka

nedjelja, 01.01.2006.

Katastrofa od blogaaa!!!

Ovo mi je već pitaj boga koji blog...... Ako ko zna kako poništit one prije nek se javi na komentar.....
>:-( ovo je stvarno za poludit.... onaj prije je bio bolji al se dogodilo neko sranje i već nisam mogla doć do prozora gdje evo i sad pišem post!!! (samo na drugom, novom blogu...) Izgubila sam živce već na ovaj blog ako mi se to ponovo dogodi izgleda da ću se okanit ovih blogova >:-|
Ma briga me ..... nek bude kako bude.... ne će već ništa objašnjavat....

Nego samo da čestitam svima NOVU 2006. GODINU!!!!!!!!!!!

Evo šta je bilo jučer...
Jučer sam se probudila oko 10 sati... uglavnom buljila u TV i živcirala se oko bloga :-P
Sa Anom sam se dogovorila da dođe kod mene oko 17h pa da u 19h idemo kolendat.... (pitajte nekog što to znači, ako ne znate).... I tako, kad je došla ta ura išle smo sa Aninim sestrama (MIMI i LELA) kolendat po kućama.... Na prvoj kući smo se cerekale tako da nismo uspjele ništa normalno odpjevat..
Kolendanje je teže nego što sam mislila, dok ispjevaš pjesmu do kraja, ispuhuješ ko da ćeš umrit...
I dok smo tako svi zajedno išli od kuće do kuće, dosjetili smo se jedne taktike... a to je... 1. Da se podijelimo: Lela i ja, Ana i Mimi....... 2. Jedna bi grupa išla u jednu kuću, a druga u drugu, 3. Poslije bi se samo zamjenile.... to znači da bi u jednu kuću bili po dva puta :-) hehehe
A jesmo zle :) :p
Kad smo završile sa urom kolendanja, podjelile smo novac na tri osobe a svaka je dobila po 88 kuna.... to znači.... 88*3=264 kune smo zajedno sakupile.....
Nismo još gotove danas bi trebale nastavit.....hehehe idemo opet na istu taktiku....
I to je to.... NOVU GODINU sam dočekala doma.... kao i obično (vama je to očito jadno....)
BOOOOOK!!!!! čujemo se danas... opet :)

- 13:16 - opali nešto (1) - nemoj!! požalit ćeš! - #

<< Arhiva >>

  siječanj, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Ovaj blog govori o mojem životu...što se događa svakog dana. Opisuje dane kad sam sretna, tužna i naravno kad ludujem :-)
    Moči ćete možda naći i neke moje komentare prema
    stvarima u današnjem životu.... Nadam se da će vam se moj blog svidjeti.... :-P



Linkovi

NEŠTO O MENI :

  • Zovem se Andrea. Živim na otoku Hvaru i imam 13 godina.
    Bavim se folklorom i pjevam u dva zbora (školski i župni).
    Hobi mi je fotografiranje, izležavanje i crtanje.
    Visoka sam 170 cm. U rujnu mi je rođendan....15.09.1992. sam rođena.
    Kilogrami su moja mala tajna........ :p
    Volim:
    -prirodu
    -dobrotu
    -poštenje
    -društvo
    -......
    Ne volim:
    -zlo
    -rat
    -pedofile i ginekologe... :p
    -profesore
    -šminku i te glupost... :-P
    Moja najbolja prijateljica je Ana.
    Nadam se da će vam se blog svidjeti
    i sve gluposti koje budem pisala....
    Boooooooook! :-* kiss


  • Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us