srpanj, 2011  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Srpanj 2011 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

*simple as that*

Ne može li biti jednostavno
Da u jednom trenu
Ti poželiš mene kao ja tebe?

Nitko više
Nitko manje
Imamo se i želimo jednako.

Linkovi

četvrtak, 21.07.2011.

All it takes is one decision a lot of guts, a little vision to wave your worries, and cares goodbye :)

Dobro jutro narode.Jučer sam provela jako zanimljiv dan,s frendicom koju jako dugo nisam vidila,otišla sam na piće.
Ispričale smo se o svemu,otvorila mi je oči.Skužila sam da mi lito prolazi u ničem,visim na facebooku po cili dan,izležavam se,deprimiram i tako ukrug,jbt ispada da samo trošim kisik.To mora prestati.Stoga ću ove dane iskoristiti za sebe,otići ću do knjižnice,dignut neke dobre knjige,čitati.Pisat ću ponovo pjesme,jer sam jedno vrijeme stala s tim jer mi je manjkalo inspiracije.Bavit ću se stvarima koje volim,svaki apsolutno svaki dan koji dolazi,nikada više neće biti dosadan,nesmije.Kad malo dublje pogledam,ovaj današnji dan recimo,ovaj datum,se nikada više neće ponoviti..ni onaj sutra,ni prekosutra,i tako u nedogled.A kako ja obilježavam te dane?Nikako.Za 2-3 ili 5-10 godina,jbt neželim da se svoje mladosti sićam samo kao sjedenja doma i visenja na facu i povremenih izlazaka vanka vikendom,to nije život.Osoba treba rasti duhovno,razvijati se,svaki dan iskoristiti da napravi nešto,makar sitnicu za sebe,ili za druge.Naravno da treba i grješiti,jer osoba koja ne grješi obično ne radi ništa. ;).Uglavnom ljudi,oću vam reći da svaki dan doista treba iskoristiti,jer je neponovljiv,kao i vi sami.Pogledajte se u ogledalo,kakvi god bili,ružni,ljepi,niski,visoki,debeli ili mršavi,krivog nosa,tankih usana ili visokog čela,kako god izgledali ne postoji na ovome svijetu od 6 milijardi ljudi,ni jedna osoba koja izgleda kao vi.Posebni ste samim tim što postojite,što dišete.A onda pogledajte sebe iznutra,imate svoj sklop misli,osjećaja,volite određene stvari,mirise,hranu..nigdje na svijetu ne postoji osoba koja točno redosljedom voli stvari koje vi volite.To cu vaše stvari.Izađite iz kuće,stana,sobe nebitno izađite danas i dajte se svijetu,i svijet će vas uzeti.Ne želite zaostajati,vjerujte me.Radujte se,sitnicama najviše,jer one čine život.Pogledajte cjeli svijet,i on je građen od sitnica.Možda vam se čini da ste nebitni u svoj ovoj gužvi,ali bitni ste i to jako,i vi ste jednom nekome rekli nešto što je utjecalo na tu osobu,na njen život,nasmijali ste nekoga,rastužili,dirnuli,pomogli...da nema vas,sada i ovdje..život nekih osoba nebi nikada bio isti.

Live,love,laugh.

- 10:17 - Komentari (2) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.