< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Lipanj 2009 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (19)
Rujan 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne

by lilbutevil

Image Hosted by ImageShack.us


ime:INES
datum i mjesto rodenja: 14.02.00 Split
horoskopski znak:Vodenjak
nadimak: Betmen
slusam:cajke i rock
volim:cajke,hajduk,
zabavu,
ludorije,avanture,decke,
prijatelje koji ne glume
ne volim:prijatelje koji glume
da su prijatelji,umisljene ako
nemaju razloga biti, bahate
bez razloga
....kiss
to je sve ukratko hh


OVO VAM JE MOJ MSN:


ines.vu@
hotmail.com


Broj posjetitelja na mom blogu:





_sexy

sexy

sexy

sexy








Image Hosted by ImageShack.us

voda

http://xdizajnx.blog.hr/om

za slike :)DIZAJNOVI

WEE NAJ

diiizzaajjnn



blogxpert odlicno je

DIZAJN MAJEEENA

DIZAJN IZZY

DIZAJNOVI2

dizajniii


dizzicii






Blogovi koje posijecujem:

MOJ NAJ FREND:)...

MGRDI33

TAMARA

KIKI8b

lara...

KIKICA N

VANJA

SARITA

dramaqueens2

SANDRA

SKODA90

swijet fotografije

GnR Girl


VALENTINA

















Image Hosted by ImageShack.us


no smoking!

<"_blank">Smoking Love

boys

Photobucket

Photobucket

kiss


Kiss

kiss


KISS

kiss

kiss kiss

utorak, 30.10.2007.

.......MOJ JE ZIVOT UMORNA PRICA TRGANJE STRANICA NA KOJIM NISTA NEPISE...:()
.......

Sjedila je sasvim sama dok se pun mjesec nazirao kroz krošnje stabala... Cijeli park je izgledao nekako sablasno i prijeteće... Bura je šibala po njoj i osjećala je kako se trese od hladnoće... Svud okolo su bili neki čudni, strani ljudi koji su je blijedo gledali...
No, na njenim usnama je titrao osmijeh... Kao i danima prije... Svi su se čudili iznenadnoj promjeni njenog raspoloženja... Tvrdili su joj da je manično-depresivna i da treba liječenje... A ona je ljubomorno čuvala tajnu da zle misli ne okrenu sreću protiv nje... Cvjetala je ko nikad prije u životu i to se moglo vidjeti po sjaju u njenim očima koje su svakim danom sve više blistale...
Pokraj nje su prolazili ljudi puteljkom i gledali upitno u nasmijanu usamljenu djevojku, ali ona se nije obazirala... Vanjski svijet ne postoji... Sve do jednog trenutka: dok ne ugleda njega! Digne se se radosno s klupe, skoro pa potrči, no svlada se jer zna da će ionako biti ubrzo u njegovom zagrljaju, a njegove usne na njenima...
Dok je uživala u njegovom parfemu i umirala i ponovno se rađala u njegovim rukama, misli su se neprestance rojile glavom...
„Da, danas sam sretna, a što sutra? Da li je moguće da se ovo i meni događa? Napokon je li to to? Ono što sam čekala, ono čemu sam se nadala? Da li je ovo što osjećam samo trenutno ushićenje, možda mi uopće nije stalo do njega... Možda čim me pusti iz svojih ruku moje srce prestane ovako tući..? Što ako su ova krila samo privid, halucinacija..?“
Podignula je glavu s njegovog ramena i pogledala ga u oči koje su sjajile srećom jednako kao njene... I vidjela je u njima odraz svog lica koji joj je konačno bio lijep...
„U redu.... Prepuštam se sreći.... Dajem ti svoje srce, radi što hoćeš...



ovu sliku moram objeviti ovo sam je danas
slikala slika je komicna ti je u svlacionici
a je luda zenska luda od mene
za veci prikaz slike kliknite na sliku
ivana
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


I DA ZATVARAM BLOG (OZBILJNO)
NA KRACE VRIJEME ILI ZAUVIJEK JEL OCITO
ME NIKO NEDOZIVLJAVA I NEKOMENTIRA
SMRCCCCC:)...

- 20:23 - Komentiraj(55) - Printaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.