...Rano je za kraj..pusti nek traje taj stari osječaj...Ako ljubav postoji..ti samnom ostani..



Heeeey..ljudi...
Kak ste,kaj ima??
Ja sam super samo kaj me sve boli...ruka od cjepljenja,koljeno,glava...uff..U školi je i dalje super..zezancija..Jučer smo imali sistematski i cjepljenje..A Maja,kak je mutava,povjerovala je neš kaj joj je Sumrak reko za sistematski...Kak me živcira ta cura..užasss...Stalno mi neš sere..Sad bi najrađe tu neš napisala za nju,al neću jer nisam takva(ko ona)...Ma ko ju šljivi..Nego..cjepljenje uopče nije bolilo..malooo samo..Al zato sad ruka užasno boli..Nadam se da če brzo prestat....i tak..Dosta o sistematskom i tim glupostima...Posvađala sam se s H(S)eregom jer je budala i pol....Danas idem u Avenue Mall..kak se to već piše...wee...al neću niš kupit..nažalost..sam idem malo pogledat..i takocaaa...Neznam kaj da još pišem..Po cjele dane slušam muziku.."Music is my life"..heh...Sad moram ić neš pogledat kod crkve..lool..i tak,i tak,i tak..heeh...Znam da je post bezvezan,al kaj ja mogu..I da,neću baš često pisat postove jer mi se fkt neda..nemam ga volje pisat..Neda mi se to više ko na početku kad sam imala prvi blog..I kad sam svaki dan pisala postove..lool..heh..Al sad više tog neeemaaaa...A i ne kommate mi baš previše..Razočarali ste me jakooo...U prošlim blogovima sam imala oko 150 kommova,a sad najviše 28..5 puta manje..al ok..
Idem sad..
Pozz:
razredu..bekaćima..Brocku..Lani..Kikiju..ma ugl. svima koji mi kommaju i svima s msn-a..
Pussssa


02.10.2007. | 13:55 |
52 K | P | # | ^


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< listopad, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga


Blog ko i svaki drugi..ak vam se sviđa,super,kommajte,ak ne onda brišite s njega..


Linkovi


Dnevnik.hr
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Neki blogači:
Lana
Ivona
Ana
Ines
Mile
Mici
Antonija
jedan dječak
Zayc
Martina

To je to za sad...s vremenom ču vas još dodat...


NEŠTO MALO O MENI


Zovem se Antonia(Vuja)..imam 14 godina(03.07.1993.)..iz Zagreba sam..s Jaruna...slušam sve osim cajki i metala...idem u 8. razred.."We are the best and fuck the rest!"...hehe...Navijam za DINAMO I MILAN...i to je sve..ak vas još neš zanima o meni pitajte u kommovima..


Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!