Hello.....



Ey,ljudiiii...
Kao što vidite,opet imam novi blog..joooj..al šta ču..Napravila sam ga SAMO ZBOG LANE(pusa njoj(čujemo se))...Rekla je kao di če čitat kaj ima novog kod mene...Pa govorit ču joj na msn-u...ona zna više toga o meni nego svi vi...jer je suuupeeeer cura...fkt...pomaže kad vam treba..i zato sam napravila blog..za nju..a i da pišem kad mi bude dosadno..Evo, počela škola...meni je super...samo se zezamo...Došla nam je super cura u razred..Dora....kaj da još kažem??..prehlađena sam..brat me zarazio..ufff...Idem sad polako jer još Ivani moram stavit neke slike na USB i muziku..i uredit malo blog..tak da...idem..hehe...to je dosta za prvi post...Nadam se da če vam se svidjet..kommajte puno..sve ču vam nadoknadit..don't worry..be happy...heh..
Pozz:
LANI
LUKI
KIKAČU
cjelom razredu
bekačima
svima s msn-a
...........

I mali dodatak:
Plz,nemojte ostavljat po 1 komentar...

Pu$$a


12.09.2007. | 11:12 |
28 K | P | # | ^


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


  rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga


Blog ko i svaki drugi..ak vam se sviđa,super,kommajte,ak ne onda brišite s njega..


Linkovi


Dnevnik.hr
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Neki blogači:
Lana
Ivona
Ana
Ines
Mile
Mici
Antonija
jedan dječak
Zayc
Martina

To je to za sad...s vremenom ču vas još dodat...


NEŠTO MALO O MENI


Zovem se Antonia(Vuja)..imam 14 godina(03.07.1993.)..iz Zagreba sam..s Jaruna...slušam sve osim cajki i metala...idem u 8. razred.."We are the best and fuck the rest!"...hehe...Navijam za DINAMO I MILAN...i to je sve..ak vas još neš zanima o meni pitajte u kommovima..


Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!