opet sam izbačena iz svoje normale...

utorak, 11.07.2006.

potraga

jučer je frendici i meni bilo dosadno, pa smo šetale pokraj Kupe i tražile neke pizdarije....
ako kaj zanimljivo nađemo onda bi to ponijele...
i prvo smo našle stolječima mrtvu ribu....fuuuuujjjjjj, bila je sva u raspadnom stanju iz nje ispadalo nekaj ljigavo..bljakkkkkkk
i lijepo je stavile na neki štap i donijele je na Rokić, stavile je u kantu na neku plastićnu bocu.
i došla neka baba pokupit boce i pita ona mene jel ima šta u kanti, ja "ma da, da, ima!"
i ide ona zgrabit bocu i primi tu ribu....fuuuuuuuuuuuuj!!!!!!
mi smo crkavale od smijeha! riba smrdi na kilometre, odurno. a meni baba jebe mater i oca, i govori mi kak smo mi neodgojeni, ovo, ono....
i ošle mi opet tražit. i našle smo neke roze tange, kišobran, šlapu, cipele, neki kalendar na krpi iz 1980, vrečicu sa srčekima, dio nekakvog ćupa od bokte pitaj kad, i još puno toga... e da i sjedalo iz auta, to smo odnjele na rokić, i lijepo sad imamo gdje sjedit....smijeh
i baš mi je bilo super jučer.....

za one koji neznaju, Rokić je park u našem predivnom Sisku, tam se mi okupljamo i zajebavamo i naravno pijemo party smijeh i još puno toga radimo.... i tak....i...ne znam kaj da još napišem o Rokiću...

mah
- 11:40 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.