SvAšTa

Za one koji su u žurbi:


wmode="transparent" align="middle" type="application/x-shockwave-flash" />



Ostavite mi pokoji dar:




Prase:





adopt your own virtual pet!





  ožujak, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KOMENTARI da/ne

Opis bloga

Ovdje ću pričati kako sam provela dan i druge stavri.
Nadam se da će vam se svidjeti.


Meni najdraža pjesma:


Free Music

Free Music



Free Music


Cursors

Linkovi

Napravi i ti svoj blog ;)
NiKoLa eek
CuRe Iz V.G. mah
DvIjE cUrE iZ mOkOšIcA naughty
NeZnAm KaKaV nAsLoV dA sTaViM eek
100 AnGeL thumbup
BlOg U uSpOnU sretan
VaNeSsA naughty

petak, 28.03.2008.

Praznici su pri kraju

Evo nisam baš puno pisala jer sam morala raditi lektiru,ići u grad i kupovati.
Kupila sam i digitalni aparat.
Napravila sam par fotki.
Šteta što proznici nisu duže potrajali.
Nikako se nisam odmorila.
Čitam Tajni dnevnik Adreana Molea.
Za sada je to a uskoro ću napisati post o mom instrumentu



| Komentiraj (0) | Printaj | Linkaj |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.