listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

LINKOVI

blog.hr
iskon
jutub


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


neš o meni (nije vrijedno čitanja)

zovem se Vjera (da, postoji osoba s tako glupim imenom) i živim u štali na zapadu istre zvanoj Umag.imam xx god (da, da... mlado meso, znam) a rođena sam 15.4.199... i neke.rođena sam u katoličkoj obitelji (iako bi se vjerojatno crkveni toranj srušio da ikada uđemo u crkvu). neki me smatraju darkericom, neki hipijevkom (iako ne shvaćam kako mogu biti i jedno i drugo), a zapravo sam punkerica(sleš)metalka(sleš)dijete cvijeća....

volim: žnirance(vezice), juhu iz vrečice,crnu, ljubičastu i plavu boju, pivo,konce,noć, mrak,mjesećevu svijetlost,višnje,klizanje, crtanje (odnosno moje crtice,kružiće i ostali šit na papiru), grčku povijest,dugokose osobe,osobe s bradicama, tamnooke osobe, svoju kuju (koja ima 13 godina), obitelj (svako malo),oblake,krv,iskrenost, realnost,horor filmove,prijatelje itd...

ne volim: rasizam,fašizam, terorizam,nacizam, depresiju,rozu boju, gljive,EMO-ljude,šminku, gumice za kosu, češalj (moj najgori neprijatelj),umišljene osobe, osobe koje se pretvaraju da su uz tebe,crtanje srca,svog razrednika,školskog psihologa,školskog ravnatelja,crkvu, vjeronauk,matišu itd...

slušam: bob marley,iron maiden,rancid, misfits,ramones,blind guardian, immortal,metallica, sepultura,pantera,zabranjeno pušenje,rammstein, slayer,DK,FOB, debeli precjednik,bakterije,deep purple, pink floyd,six pack, sex pistols,gužva u 16ercu, azra, bob dylan,jimmy hendrix,fugazi, dropcick murphys, led zepp,dimmu borgir, crvene jabuke,zabranjeno pušenje,zz top, megadeth, motorhead, psihomodo pop, judas priest itd...





Free Website Counter
Free Website Counter

stavljeno: 22.10.2007.

utorak, 23.10.2007.

ovaj post posvećen je osobama koje su mi nanijele zlo posljednjih dana...

ovaj post je zlokoban.... zato što sam trenutno loše volje i jer mi ovaj tjedan svi i sve idu na kurac..... pa onda ćemo se sad lijepo israt na njih.....
1. LEON P.: Leon P. je dečko kojega znam 3 godine. Pao je razred i upao u moj. Odmah sam ga prihvatila i brzo smo se sprijateljili... Ali stalno je on neš srao. Kad god bi imao priliku udario bi me,išao mi lomiti prste, počupao me i slično. I meni je to uvijek išlo na živce,ali trpila sam jer sam smatrala kako je ok i da je sve na neki način prijateljski.
Ove godine Leon je opet pao razred.... U početku mi je bilo jako žao jer sam ga u međuvremenu jako zavoljela kao prijatelja... I svo ovo vrijeme od početka godine smo si super. Možda i bolji nego prije. Ionda jednog dana prijateljica i ja otkrijemo na stolici da pišu nekakva uvrijedljiva sranja o nama. Baš o Vjeri i... nekome. I prepoznale smo njegov rukopis. Kad smo ga optužile za to samo se smijao. Iako smo mu se derale da je peder, kreten, idiot i otalo on se samo smješkao i još uzvratio "Ima tog još po školi". I to je osoba koju sam ja smetrala prijateljem...

2. DEJAN (a.k.a. abaddon): Dejana sam upoznala na iskonu. Prvo mi je bio super... Onda mi je bio još bolji. I sad mi piše perverzije na msn-u (kidding). Ugl,zamolila sam ga maloprije za uslugu. Ovako je tekao razgovor:
ja: Dejan.... mogu te zamolit za uslugu?
on: možeš... reci
ja: imaš para za poruku?
on: haha... imam...
ja: oš posudit?
on: aj reci broj i šta da pišem
ja: "Ajde dođi na msn,trebam te neš... Vjera"
on: ok daj broj
ja: 5673019857301395876739829120035
on: ok...
ja: poslano?
on: da
ja: i... jel odg?
on: ne... ali kako ćeš se iznenadit,haha
ja: zašto?
on: pa napisao sam neš drugo,ne što si htijela
ja: što si napisao?
on: "e,dođi hitno na msn. izgubila sam nevinost danas pa dođi da ti sve ispričam...:D... Vjera"
ja: ??? aj ne seri
on: ozbiljno!
ja: lol,nemoj me zajebavat... ne vjerujem ti...piH
on: ozbiljno sam poslao...
( i dođe prija na msn)
ja:bok
ona: bok...pričaj
ja: ček,jesi dobila poruku?
ona: jesam
ja: i šta je pisalo?
ona: e,izgubila sam nevinost moram ti sve ispričat
ja:????? GAD JEDAN!!! e,ostat će bez oka... ajme zaklat ću ga....
i onda sam mu ispsovala sve po spisku dok je on umirao od smijeha.... a prija je ostala šokirana u neznanju......
(ovo 2. je iz šprdnje)...

btw - NIKAD NEMOJTE DAVAT MOM BRATU (Dorianu) DA VAM PEČE KOBASICE... ISPADNU NE SPEČENE, I KRVAVE.... I ONDA IH ON NAZIVA "Bloody sauseges"... UBIJE BOŽE -.-

to je sve za danas.... đenja


Image Hosted by ImageShack.us





| KoMeNtArI (8) | PrInTAnje | Aj cA |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.