listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

LINKOVI

blog.hr
iskon
jutub


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


neš o meni (nije vrijedno čitanja)

zovem se Vjera (da, postoji osoba s tako glupim imenom) i živim u štali na zapadu istre zvanoj Umag.imam xx god (da, da... mlado meso, znam) a rođena sam 15.4.199... i neke.rođena sam u katoličkoj obitelji (iako bi se vjerojatno crkveni toranj srušio da ikada uđemo u crkvu). neki me smatraju darkericom, neki hipijevkom (iako ne shvaćam kako mogu biti i jedno i drugo), a zapravo sam punkerica(sleš)metalka(sleš)dijete cvijeća....

volim: žnirance(vezice), juhu iz vrečice,crnu, ljubičastu i plavu boju, pivo,konce,noć, mrak,mjesećevu svijetlost,višnje,klizanje, crtanje (odnosno moje crtice,kružiće i ostali šit na papiru), grčku povijest,dugokose osobe,osobe s bradicama, tamnooke osobe, svoju kuju (koja ima 13 godina), obitelj (svako malo),oblake,krv,iskrenost, realnost,horor filmove,prijatelje itd...

ne volim: rasizam,fašizam, terorizam,nacizam, depresiju,rozu boju, gljive,EMO-ljude,šminku, gumice za kosu, češalj (moj najgori neprijatelj),umišljene osobe, osobe koje se pretvaraju da su uz tebe,crtanje srca,svog razrednika,školskog psihologa,školskog ravnatelja,crkvu, vjeronauk,matišu itd...

slušam: bob marley,iron maiden,rancid, misfits,ramones,blind guardian, immortal,metallica, sepultura,pantera,zabranjeno pušenje,rammstein, slayer,DK,FOB, debeli precjednik,bakterije,deep purple, pink floyd,six pack, sex pistols,gužva u 16ercu, azra, bob dylan,jimmy hendrix,fugazi, dropcick murphys, led zepp,dimmu borgir, crvene jabuke,zabranjeno pušenje,zz top, megadeth, motorhead, psihomodo pop, judas priest itd...





Free Website Counter
Free Website Counter

stavljeno: 22.10.2007.

petak, 19.10.2007.

zemčakica mislila da barim kolara -.-

uhm...da pojasnim: zamčakica - profa iz glazbenog
kolar - kreten koji je pao kod mene u razred,koji me zove "PANKI", i koji me bezuspješno pokušava uhvatit za dupe (fala prirodi na brzim refleksima)...

ugl...danas imali blok sat matiše... i ženska me prozove na ploču... niš nisam shvatila... ona se samo drečala,zapisivala mi minuse i smješkala se dok joj je u očima bio onaj sjaj "sad sam te zajebala,mala"...
ugl,nekako sam došla na kraj tom zadatku... i kuja mi napisala minus jer neam kalkulator -.-
i onda trebali imat blok sat biologije... a prvi sat imali ingliš... i glupa papiga (da,imamo papige u učionici) mi je kreštala na uho... zamorac (da,imamo i zamorca) je razbacivao piljevinu i upravo sam našla komadić tog u kosi -.-
i onda imali glazbeni.... išli na sportske terene... zemčakica htijela da šetam s njom...ja i lidija pobjegle... srele kolara...
KOLAR: oho,štae pankerice,idete pušit?
mi: nnnda.... aj odjebi....
KOLAR:štae vi pankeri,trebate ić pušit... jel tako panki?
ja: kolar krepaj -.-
KOLAR: a štae ovo,nemamo biologiju?
mi: ne,ovoj iz biologije je bolesno dijete...
KOLAR: ma mama joj je bolesna (šta god to njemu značilo)..
...
i onda nas zemčakica zvala.... i počela nam srat da kakti nemamo dobro društvo... jbt,ženska glavo ko da bih ja ikad s tim idiotom išta htijela imat -.-
bolesno....

dakle.... kao što se vidi nemam ideja... htijela sam napisat neš o Janis Joplin,al vi beštije ne čitate,pa onda niš...
pozdravi:lidiji (kojoj je palo na pamet da me nazove vjerolina),tjaši,đini i maloj ani (koje su mi danas puštale avril iz osvete što sam im puštala six pack),ivani o (koja je izgubila mob),dajani (koja je danas imala ubitačno glupe zamisli),gei,anamariji,marini (kojoj sam dužna biografiju),robiu (koji mi je obećao kupit još jednu palestinku),niki,rei,toniu (koji me danas vozio doma i pričao o jebozovnom saši),i ostaloj kompaniji.............
i pozdravi blogerima: eM (opT bojz),starlight,i_v_a_n,itd... (napisala bih još ali se ne mogu sjetit)...
ĐENJA



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



| KoMeNtArI (26) | PrInTAnje | Aj cA |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.