listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

LINKOVI

blog.hr
iskon
jutub


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


neš o meni (nije vrijedno čitanja)

zovem se Vjera (da, postoji osoba s tako glupim imenom) i živim u štali na zapadu istre zvanoj Umag.imam xx god (da, da... mlado meso, znam) a rođena sam 15.4.199... i neke.rođena sam u katoličkoj obitelji (iako bi se vjerojatno crkveni toranj srušio da ikada uđemo u crkvu). neki me smatraju darkericom, neki hipijevkom (iako ne shvaćam kako mogu biti i jedno i drugo), a zapravo sam punkerica(sleš)metalka(sleš)dijete cvijeća....

volim: žnirance(vezice), juhu iz vrečice,crnu, ljubičastu i plavu boju, pivo,konce,noć, mrak,mjesećevu svijetlost,višnje,klizanje, crtanje (odnosno moje crtice,kružiće i ostali šit na papiru), grčku povijest,dugokose osobe,osobe s bradicama, tamnooke osobe, svoju kuju (koja ima 13 godina), obitelj (svako malo),oblake,krv,iskrenost, realnost,horor filmove,prijatelje itd...

ne volim: rasizam,fašizam, terorizam,nacizam, depresiju,rozu boju, gljive,EMO-ljude,šminku, gumice za kosu, češalj (moj najgori neprijatelj),umišljene osobe, osobe koje se pretvaraju da su uz tebe,crtanje srca,svog razrednika,školskog psihologa,školskog ravnatelja,crkvu, vjeronauk,matišu itd...

slušam: bob marley,iron maiden,rancid, misfits,ramones,blind guardian, immortal,metallica, sepultura,pantera,zabranjeno pušenje,rammstein, slayer,DK,FOB, debeli precjednik,bakterije,deep purple, pink floyd,six pack, sex pistols,gužva u 16ercu, azra, bob dylan,jimmy hendrix,fugazi, dropcick murphys, led zepp,dimmu borgir, crvene jabuke,zabranjeno pušenje,zz top, megadeth, motorhead, psihomodo pop, judas priest itd...





Free Website Counter
Free Website Counter

stavljeno: 22.10.2007.

četvrtak, 18.10.2007.

nju post...

eto ga pipls i novi post došao...
pošto niste baš posve pročitali cijele prošle postove (gamad jedna rolleyes) onda će ovaj post biti kratak...
trenutno ne znam što da pišem... neću neko vrijeme pisati biografije bandova,revolucionara i ostalog (jer ne čitate)...... sad ćete lijepo morat čitat moj osobni šit i lupat glavom u zid jer niste čitali ono prije :D

ugl....
trenutno slušam Guns N' Roses - paradise city... pa nisam baš usredotoćena na ono šta pišem....

ugl,znam da ovaj blog čitaju učitelji iz naše škole (jer su znatiželjni paraziti želji toga da nam podijele ukore) ali who cares.... ovaj post posvetit ću sranju po školskom psihologu... nećemo kompletno ime i prezime govorit,jer gugl čini ćuda....
ugl,naš školski psiholog je kreten... neki dan nam bio na zamjeni... ja i lidija ga gađale gumicama... cijeli razred pričao.... izderao se na par njih i nikom niš... meni lidija da gumicu i on nas potjera van -.-
on: vas dvije... molim vas da izađete van!
mi:molim?
on:ja vas molim da izađete van
mi: šta je reko??
on: izađite van molim vas...
mi:nećemo
on:VAN IZAĐITE! molim vas lijepo....
mi:oke... i puknemo se smijat i izađemo iz učionice....
on je valjda očekivao da ćemo plakat pred vratima jer nas je izbacio... mi lijepo prošetale školom i tak... i došo on po nas i rekao:
još jednom tako i neopravdani....
i od tad svaki put kad me vidi kreten me mrko gleda... i imam osjećaj da me slijedi.... gdje god da dođem,eto ti njega -.-
danas je čak krenuo zamnom u wc... pa sam ga upitala jel želi uć samnom, i pobjegao je smijeh

ugl,to bi za sad bilo to...ovaj post je ubitačno glup i sjeban... ali šta da vam radim kad ne želite čitat dobre stvari....
pozdrav: lari,anamariji,ani b,marini,gei,ivani k,ivani o,tjaši,lidiji,đini,maloj ani,robiu,niki,matteu,marku,ninetu,duji,dubravku (koji se poskliznuo u vlastito govno danas i ukrasio cijelu desnu stranu tijela pa to išao brisat sendvićem),itd... i i_v_a_n-u i StArLiGht - koji me redovito komentiraju :)
đenja.....




Free Image Hosting at www.ImageShack.us



| KoMeNtArI (17) | PrInTAnje | Aj cA |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.