< svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi:

Nest o meni:

Ime:Matija
Broj godina: 16
Grad stanovanja: KC
hobiji: crtanje,
igranje igrica na kompjuteru
muzika koju slusam:
pop, dance, trance,
Goa, ambient, Goa trance,
Drum & Bass, ...
ICQ:150479008




12.05.2006., petak

U zadnje vrijeme sve mi se vise cini da ne zivim zivot nego ga samo promatram. A i to promatranje nije cjelovito. Imam neki osjecaj da nesto previdam.

LoL sad sam se sjetil one reklame za Beck's ono dok covac stoji ispred izloga.
"Sto ti je zanimljivije?.. Promatrati zivot ili ga zivjeti?
Zivot te zove! Ključ je u tvojoj ruci!"

Moj zivot je reklama. Ne necu reci da je Beck's rijesenje.

Nisam svjestan vremena i mozak mi je na "stand by" (dobro kaj se nije ugasil). Trebam nest napravit da se pokrene. Mozda da pocnem nest citati, razmisljat mozda il programirati... ako imas kakav prijedlog samo mi napisi u komentare cim ti odrzavas svoj mozak u dobroj formi.
Vrijeme prolazi, a ja osjecam da polako trunem i nesretan sam, al to i ovak mogu sam promjenitim pa krecem od danas.

I da nemorate previse citati ja ovdje zavrsavam post.