< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi:

Nest o meni:

Ime:Matija
Broj godina: 16
Grad stanovanja: KC
hobiji: crtanje,
igranje igrica na kompjuteru
muzika koju slusam:
pop, dance, trance,
Goa, ambient, Goa trance,
Drum & Bass, ...
ICQ:150479008




23.12.2005., petak

Da pocnemo ... Evo, vratih se iz skole. Usput smo frendovi i ja isli u igraonu, al je igraona puna puncata i ljudi jos stoj oko svakog komjutera.
Bas sam se poveselil dvosatnoj pravednoj igri, no sta se moze. U skolli je svako nekaj donesel za jest, za pit... Vidjet cete valjda i slike kad je to Kico nekaj slikal.

Praznici mi uvjek projure i nikad ih posteno ne iskoristim. Sad to vise nece biti tak. hahahaha Danas cu prvo procitati puno toga na internetu za Teslinom transformator. Nadam se da ce mi neka luda pitanja past na pamet da malo mogu gnjaviti Highway-a. :)
Bit ce prek praznika i vremena za popravljanje mog psihickog stanja. Kad se malo osvrnem na sebe vidim da na neki nacin trunem u psihickom smislu. Nemam vise onak dobru intuiciju za neke stvari kak sam nekad imal, ne postujem ljude oko sebe kak sam ih nekad postoval, i jednostavno sam nezadovoljan sa sobom u nekim stvarima ...
Ma ima tu puno toga kaj jos moram na sebi napravit u psihickom smislu. To je jedan nacin da se bolje osjecam i da imam malo vise vjere u sebe.

Cetvrtak mi je bil lud dan. Bas sam se neugodno osjecal ... Neznam dal da ovo napisem, no svejedno hocu ... Iz jednog predmeta svako polugodiste imao neku anketu(anonimnu). I tako imamo 3 pitanja:
1.Jesam li zaodvoljan/na svojom ocjenom i zasto?
2.Moja ocejna profesora i zasto?
3.Prijedlozi,savjeti, pitanja
I tak ja napisem prva dva odgovora i stanem ... Nikad do sad nisam nist nist napisal pod 3. ali ovaj put jesam. Napisal sam 'Dal imate djecu?' onak cist me zanimalo informativno jer je predavac tog predmeta jako dobra osoba. I dode predavac iz tog predmeta na sat i zakljuci ocejene. SUper ja zadovoljan jer imam ocejnu koju sam i zasluzil. I sad su poceli odgovori na pitanja ankete.
Procita 10 pitanja i da 10 odgovora na pitanja. Mene od jednom spopadne neki cudan osjecaj u vezi ankete i postal sam nervozan jer sam sumnjal da nest s tim pitanjem ne valja. I procita on sva pitanja iz svoje biljeznice a na moje pitanje nije odgovoril. Ja sam vec od desetog pitanja gutal 'knedle' u sebi. I sad on pocne odgovor na pitanje na koje nije mislil odgovoriti.( moje)
Kaze on vrlo tuzno da mu je zena imala pobacaj. A ja se ukipil i nest me preseklo u dusi. U P.M. zakaj sam bas moral postavit to pitanje, neeee,:(( od svih pitanja ja bas izaberem to :((. Da sam znal za to nist nebi ni pital. I on se sad pocne ispricavat da je bil tuzan zbog toga i da se ispricava ak je to utjecalo na njegov rad. Imal sam neku neopisivu zelju da mu se ispricam. I zelio bi da se to nikad nije dogodilo i da ja nisam ko slijepa kokos pogodil takvo pitanje.
No nisam se ispricao iz tog razloga da ga jos vise ne povrijedim , ako cu ga ponovo podsjecati. To me tak muci da vam ne mogu opisat. I ovim putem zelio bi se ispricat tom profeosofu : Iz dna duse mi je zao i to pitanje nije bilo postavljeno s namjerom da bilo koga pogodi. (makar on to nikad nece procitai)

SAVIJET SVIMA: Nemojte se potpuno opustiti prek praznika(ja sam to do sad radil) da nist ne ucite i tak. NE mislim uciti nekaj vezano za skolu vec opcenito uciti.
Uzivajte u praznicima i svakom novom danu, ali razmislite dal od te uzivancije imate neku korist. Neka uzivanje bude nagrada za nesto i nemojte se 'utopiti' u uzivanju.

I da Sretan Bozic i Nova godina ak ste vjernici. Ak niste Nek vas sreca svejedno posluzi.