< listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi:

Nest o meni:

Ime:Matija
Broj godina: 16
Grad stanovanja: KC
hobiji: crtanje,
igranje igrica na kompjuteru
muzika koju slusam:
pop, dance, trance,
Goa, ambient, Goa trance,
Drum & Bass, ...
ICQ:150479008




16.10.2005., nedjelja

Snovi; slucajnost ili ...?

Ovaj tjedan sam negdi pokupil prehladu. :( Sad je vec malo bolje i ne boli me vise grlo.:) Kamilica radi cuda.

Idem neki dan doma s frendom i kaze on meni dal bi mu mogel nacrtati neke slike za igricu. Inace on je pocel programirat prije godinu dana napravil neku igru koju nikom nije pokazal i sad se baca na izradu novih igrica. Naravno da sam pristal al sam mu rekel da nisam siguran u rezultat kak budu ti crtezi izgledali. (mozda stavim neke slike na blog dok nacrtam nekaj) To mi je novi izazov jer sam do sad crtal samo po nekim primjercima (fotkama) a sad bum moral sve izmisljati. Drž te fige da se snađem.

Da se vratim na naslov.... Probudil sam se u srijedu ujutro i sanjal sam da me profa pitala hrvatski. Samo sam se molil u sebi da tak ne ispadne u stvarnom zivotu. Osjecaj da bu me pitala me pratil do sata hrvatskog sve dok me nije otvorila. Jos sam is u biljeznicu napisal 'nemoj me otvoriti!!' prije nego kaj me otvorila. No sve je proslo ok i dobil sam 5. Dal je to bil samo slucojno ? Jel se mozda tak nekaj dogodilo i vama?
Ah to me potsjeca na onaj slucaj gdje su ljudi nasli nekog smrznutog coveka u Alpama (jako starog) i taj covek je imal neke tetovaz na sebi (kazu neke koje imaju samo vracevi tog doba) u roku od 15 godina umrlo je 5 ljudi razlicitih dobi koji su proucavali tog coveka. Nisu bili ni stari.
Jedan je umrl od nekog nepoznatog tuomora na mozgu , drugi od nekakve blolesti
zivcanog sustava koja se javlja ljudim starijh godina a dosta je rijetka,... BTW Taj covek koji
je nadense zove Ötzi
Ah to je nezanimljivo. Mozda jos ja na kraju poginem.

Evo jedan zanimljiv zadačić: Kad sanjate probajte postati svjesni da sanjate ,kad to postignete stvorite svoj san kakav vam se svida. Meni jos nije uspjelo. A vama?

Vidim da su mi postovi previse sebicni i da samo pisem o sebi. Evo malo za promjenu: Moja prijateljica (Pekica) ,iz razreda, otvorila je blog pa bi vas zamolio da se malo zaletite tam-> evo link i ostavite par komentara.
Kolko sam ju ja dosad upoznal i skuzil ona je zbilja, pametna, dobra... Uvjerite se sami.

Evo jedan link s dobrim slikama link