četvrtak, 19.04.2007.

People Ain't No Good

ja sam čovjek kojemu je više stalo do drugih, nego do same sebe...i uvijek mi je na prvome mjestu usrećiti druge, a kasnije gledam kako sebi pomoći...

kako jednoj osobi reći da ju ti zapravo ne voliš i da ju jednostavno ne možeš podnjeti, kako kada bi to rastužilo sve...i mene i tu osobu i moje prijatelje i sve znane i neznane...kako kada zapravo postoje trenutci u kojima se mogu kontrolirat i slušat tu osobu...i ne želim nikaga povrijediti

ja sam čovjek bez snage da krene još jednom, ja sam sanjar koji je sanjao samo s jednom ženom, ja sam kockar bez sreće, ja se bojim, ja te molim, idi sad, ne gledaj me tako,o, i ne ljubi me više...volim ovu BD pjesmu

ja sam trenutno jako tužan čovjek jer su mi oduzeli jednu tj. dvije stvari bez koje ja ne mogu živjeti...tjelesnu aktivnost tj. tjelesni i odbojku...i to sve zbog glupih tetiva u ramenu/nadlaktici...i zapravo ne znaju što mi je, la bitno da ja sjedim na klupi do kraja školske godine il dok se ne izlječim

ja ne volim pisat postove

ja ne volim msn, zaglupljuje me...dosad sam cijelo vrijeme bila appear offline, odsad ni to...jednom dnevno ću provjerit imam li mailova, ali to mogu i direkt prek hotmaila

ja ne volim trošit novce na glupe sendviče i sokove koje jedem/pije tek toliko...da mi nije dosadno

ja idem spavat samo zato što mi je dosadno


| 23:25 | Komentiraj (2) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Copyright © Svi smo mi glasnici promukloga glasa - Design touch by: Tri mudraca, hosted by croBLOGeri.com





Komentari On/Off

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
back to basics
jbms živo
kad si stariji
bude ti žao
al sad ti se jebe
nije ti žao

činiš sve što želiš
rijetko pravo stvar
zajebo si
postao si star

sve što ostaje su uspomene
uspomene na njih
uspomene na nas

al sad ti se jebe
nije ti stalo





View

xXx