četvrtak, 25.01.2007.

post 2

nekad me uveseljavala rečenica chovjeche vech je chetvrtak, idemo na chevapchich...vjerojatno bi me i sad nasmijala da izlazi iz majinih usta...no dobro...ne želim birat kategorije postova...kaj će mi to...sretna sam kaj sam donekle (sama!) uspjela ovak blog napravit...ta slika gore me uvijek mučila...ali znam se snać...pogledam malo page source drugih lijepih blogova...jebote...kak bi carica rekla ti NACI ispiti...uhh...niti jedan predmet ne želim pisat...bili smo jučer u piramidi...željka je fakat odvratna...i trepće svake sekunde...fakat ko žmigavac...jedino sam utakmicu s marokom cijelu gledala...udrO...kad imam školu popodne...ugl pogledam zadnjih 15 minuta...brijem da bumo prvi...nekak mi super igraju...who knows...stalno su mi ruke pošarane...!!!...

| 22:52 | Komentiraj (1) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Copyright © Svi smo mi glasnici promukloga glasa - Design touch by: Tri mudraca, hosted by croBLOGeri.com





Komentari On/Off

  siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
back to basics
jbms živo
kad si stariji
bude ti žao
al sad ti se jebe
nije ti žao

činiš sve što želiš
rijetko pravo stvar
zajebo si
postao si star

sve što ostaje su uspomene
uspomene na njih
uspomene na nas

al sad ti se jebe
nije ti stalo





View

xXx