Vikend je prošao i s njim magle koje su prikrivale spoznaju bitka vjekovne ljudske dvojbe - da li, koga, gdje, zašto i kako tračati?
Trač (ćakula, ogovaranje, brbljanje) se u svojoj osnovi provlači kroz blogove kao njihova temeljna odrednica i tome najviše blogovi mogu zahvaliti na popularnosti. Defacto blog bez trača teško može opstati na netu. Znači bez obzira na tehnologiju koja nas okružuje i dalje smo u biti - isti naši nešto dlakaviji preci od prije desetak tisuća godina u rikverc. Sama definicija, trač opisuje kao najstariji i još uvijek najrašireniji način širenja informacija među ljudima. Znači usprkos tehnološkom skoku od okupljanja čopora oko vatre u pećini do svemirskih letova i čuda zvanog internet - u biti se ništa nije promjenilo. Pritom, ni najveći nedostatak trača, deformacija osnovne informacije tijekom njene distribucije, ne spriječava njegovo plasiranje novim medijima.
Spoznavši sve navedeno, odlučili smo popustiti pred našom ljudskom prirodom. Ne smije čovjek ići protiv sebe i onoga što u biti jest. Tračat ćemo, jer bi negacija trača ujedno bila negacija ljudskosti. Tko smo mi, i odakle nam pravo da odjednom poništimo desetak tisuća godina razvitka ljudske vrste i odbacimo najstariji oblik prenošenja informacija. No ipak, u skladu s nepisanim, ali temeljnim pravilom čuvanja tajne na relaciji klijent-frizer, moramo uvesti nekakva ograničenja. Presjek ta dva skupa daje samo jedno rješenje. Ne mogu se tračati klijenti studija "012 STATION", ali mogu svi koji to nisu.
Znači u ovom trenutku ne smijemo tračati nositelje sljedećih prezimena: da Silva, Chago, Vugrinec, Salvaro, Šebalj, Lučev, Mirković, Ugrina, Jurić, Novak, Jelavić, Tušek, Vokić, Tadić, Lucić... itd, ali zato možemo sve ostale ;-)
Za kraj radi pravne zaštite moramo reći:
"Sve informacije objavljene na 012station.blog.hr predstavljaju stavove i mišljenje njihovih autora (klijenata 012 STATION-a), te se uredništvo Bloga/012 STATION ne može držati odgovornima za njihov sadržaj. Pritom, studio 012 STATION zadržava pravo uređivanja bloga tj. ima pravo ukloniti informacije koje se pokažu ne istinite ili one koje se dotiču naših klijenata."