Blog o th-u, od antifanice https://blog.dnevnik.hr/00sve00

utorak, 11.07.2006.

prvi post, na drugom blogu...

bok pipl... ovo mi je drugi blog, a moj prvi je još uvijek aktivan... sve o meni možete naći u boxevima... sad ću staviti nekoliko slika, o tokio hotelu... inače, ja nisam fanovka, ali pričam s njima, i ovaj blog je u osnovi napravljen, zato što, fanovke Tokio hotela, dolaze na moj blog, i onda svi misle da je to blog o tokio hotelu...ja tokiohotel, ne slušam niti volim...ali nemam ništa protiv njih...to je to... a,sad slike...
p.s. slike ču stavljati, po redu, sve koje imam u datoteci...post,za postem...ako ugledate koju sliku, protiv th-a, nemojte se čudit, i ljutit, spremala sam sve što sam našla...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

bill... stara zurka...na koncertu...


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

mladi dani...


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service


od antifana...bez uvrede...


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

prva nagrada...comet 2005... do sad su osvijili 2 cometa...


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service


bill drži govore...ma,šta nas briga...just, sing,baby :)


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service


dodjela cometa...



Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service


još dodjele...


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service


prva fotkica,nakon cometa...


...
eto, people...to je sve za danas... see ya

11.07.2006. u 23:16 • 8 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

blog, o tokio hotelu, koji pišem ja, njihova antifanica...


LINKOVI

blog
moj drugi blog
jessy
brothersi
th ofšl sajt
nofx ofšl sajt
bullet fo my valentine, isto ofšl sajt
...
dalje, drugi put...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr