< listopad, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Evo neceg o meni......
Ime>Ivan
Prezime>Nije bitno
Godina>15
Zivim u>Fesku
Skola>Upisah Elektro
U Nasicama
Free time>Nogomet,,
Net......
Volim>Cure,, sport,,
Dobre filmove.....
Slusam>Uglavnom Stranu
Glazbu









Evo jos necega o meni::
Visok sam samo 174cm..
Tezak sam 62kg..
Boja ociju::Svijetlo plava..
Boja kose::Tamno samedja..
Stvari koje najvise volim::
Cokolada
Kexi
Cure
Nogomet
Druzenja
Provode
More
Internet........
Treniram nogomet za
NkFesk(naravno)
Ima jos toliko toga
Ali i malo vremena

Free Site Counter
Free Site Counter

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Green Day-Time Of Your Life


Free Music

Free Music



Free Music

Time Of Your Life Lyrics

nedjelja, 07.10.2007.

Uskoro me nema vise..

Dragi moji,, uskoro odlazim,, nece vise biti ovog bloga,, moci cete me naci na jednom drugom blogu.. Radim ga s frendom.. Iz razreda.. adressa je menestrujastepla.blog.hr.. vec je napravljen ali nema posta.. Bit ce ga sutra ili prekosutra.. Pa naidjite koji put i ostavite kom.. ako zelite.. Zahvalio bi se svima koji su mi ostavljali komentare.. pozdrav svima.. I`ll be back..



| komentari (16) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.