< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Evo neceg o meni......
Ime>Ivan
Prezime>Nije bitno
Godina>15
Zivim u>Fesku
Skola>Upisah Elektro
U Nasicama
Free time>Nogomet,,
Net......
Volim>Cure,, sport,,
Dobre filmove.....
Slusam>Uglavnom Stranu
Glazbu









Evo jos necega o meni::
Visok sam samo 174cm..
Tezak sam 62kg..
Boja ociju::Svijetlo plava..
Boja kose::Tamno samedja..
Stvari koje najvise volim::
Cokolada
Kexi
Cure
Nogomet
Druzenja
Provode
More
Internet........
Treniram nogomet za
NkFesk(naravno)
Ima jos toliko toga
Ali i malo vremena

Free Site Counter
Free Site Counter

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Green Day-Time Of Your Life


Free Music

Free Music



Free Music

Time Of Your Life Lyrics

srijeda, 19.09.2007.

Uf.. Ne znam sta da kazem..

Danas vrlo cudan dan.. Opet s gimnazijom i ekonomskom.. Danas mi je......cudno.. U skoli je bilo svega.. Prvo dosadna zastita na radu.. Pisanje 6.. sati.. Onda smo se smijali jednoj curi sta je napisala jednom decku.. Da meni cura tko nesto napise ja ju nebi mogao pogledat.. Svasta.. Onda se pricalo da ce bit fighta.. Al su se svi razbjezali.. Onda kad sam dosao kuci otisli smo Tatjana,, Martina i ja do osnovne skole mal u posjetu..Mal me sjeta ufatila.. Mal sam pricao s Marijom Matisic.. A u isto vrijeme sam pricao s jednom curom(Martinom Nikodem) pa je Marija odmah zaklucila da sam dosao u posjet svojoj ljubimici.. Sto nije tocno.. A nema veze.. Bivsa profesorica iz biologije mi je sama prisla pa smo mal pricali.. Ona je sigurno naj profesorica na skoli.. Sve u svemu odlicno.. Navratim ja jos koji put.. Onda sam se mal posvadjo s jednom curom.. Zbog jedne jedine recenice koju joj nisam htio reci.. Ja sam se oko nje stvarno trudio,, ne da budem s njom,, vec da budemo jako dobri prijatelji.. Da bi sve to narusila jedna jedina recenica.. Zbilja sam se glupo osijecao.. A valjda nesta i znacim toj osobi.. Nadam se da da.. Al sto se moze,, idemo dalje,, bit ce bolje nadam se.. Pocela je i liga prvaka.. U vrijeme pisanja ovog posta u igru ulazi Eduardo DaSilva.. U 84.. minutu.. Bit ce dobro ove godine,, moj favorit je kao i svako godine Chelsea,, mislim da ima sanse.. E da,, mozda imam curu.. Pozdrav..



| komentari (32) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.