11 vatrenih!!!

22.07.2005.

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Eo ovako baš sam sinoć smislio par ljepih ljubavnih poruka,znam da je slatko kada pošalješ nekome ljubavnu sms-poruku,ali je još
slađe kada ju smisliš sam,pa evo par mojih vatrenih 11 ljubavnih poruka pa ko voli nek izvoli:

Image Hosted by ImageShack.us
1:Lete avioni,plove brodovi
Volim te dušo...
Ti si moj Jarbol!

2.Ti si moj anđeo...
koji leti bez krila...ZAKON!!!

3.Dok me gledaš,
Dok me ljubiš,
Sav se tresem...
Zima mi!!!
Image Hosted by ImageShack.us
4.Volim te ti si moj šećer...
Volim zvijezde u kasnu večer
Volim tebe više od svega
Volim tebe više nego NJEGA!!!

5. Ti si sve na ovome svijetu
Ti si svijet..j*** te led!!!

6.Nedostaješ mi sve više
Nedostaješ mi Ruže mi!!!
Image Hosted by ImageShack.us
7.Lud sam za tobom
Lud sam za tvojim pogledom!
Lud sam kada nisi tu
Ma lud sam jer te ludo volim!!!
p.s.Pozrav iz Popovače!!!

8.Volim te...
Ne vjeruješ?
Dobro onda:
Let mi bi jour old spajs!!!

Image Hosted by ImageShack.us

9.Vidiš
Ovo
Ljepo
I meko...ko zeko...
Molim

Te
E,ajd budi samnom!!!

Image Hosted by ImageShack.us

10.Postoji samo jedna u mom životu
A to si dušo ti...
Matere mi..ma ne:
Zvijezda u ranu zoru mi!!!

11.Volim te dušo...
Čuješ li krik:
Zbog tebe dušo
nisam svećenik!!!


Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>